Gå till innehåll

Nordic & Baltic $100K December Freeroll


PokerStars_Vanja

Recommended Posts

  • Svars 86
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej Pokerstars! Jag heter Markus Olsson och jag kommer från Sverige och jag har spelat in mer än 1 FPP-poäng på Pokerstars mellan den 7:e och 27:e december, men jag har fortfarande inte fått min biljett till 100K Nordic and Baltic Qualifier A.

 

Jag undrar helt enkelt om jag ska få den överhuvudtaget eller om det är bara falsk marknadsföring, alltså rent lurendrejeri eller inte.

 

Detta antagande bygger jag på med tanke på att över 300 - 400 personer redan har fått sin biljett till 100K Nordic and Baltic Qualifier A och kunnat registrera sig för den kvalturnerningen.

 

Om jag skulle få biljett till detta kval så skulle jag uppskatta om ni kunde skicka ett email till mig så fort som möjligt när ni har tilldelat mig denna biljett.

 

Min emailadress är den som finns inlagd på mitt regitrerade Pokerstars-konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Pokerstars! Markus Olsson här igen. Ni på pokerstars sa att ni skulle dela ut de kvarvarande turneringsbiljetterna till 100K Nordic and baltic Qualifier A under kvällen och natten igår den 28:e december , men jag har fortfarande inte fått denna turneringsbiljett. Det börjar ju faktiskt närma sig turneringsdags. Jag hoppas att ni kan hjälpa mig att få denna biljett som jag enligt era regler för denna kampanj har rätt till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Merparten av spelarna har nu fått sina biljetter men vi kör en sista genomgång och har man då mot förmodan inte blivit krediterad någon biljett klockan 14 så maila oss så krediterar vi din biljett manuellt.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Jag fick då ingen biljett alls...

Användarnamn på pokerstars "Bemdil".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...