Gå till innehåll

The Well ' boman


boman

Recommended Posts

  • Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

spelar knappt poker, gulat flest rullar på hela pf så aldrig vart regular på någon nivå egentligen. spelar då det börjar sina i kassan, cashin cashout. skottar obv.

 

för året har jag ingen aning, men en del upp iallafall. dock så bränner jag så jävla onödiga summor pengar så är nästintill gul iaf. prioriterar helt fel saker. och med onödiga summor är det svensson vis, inte SuperTequila 40k krogrundor vis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

typ samma som till ferna, fast lite ändringar

Vad använder du för shampoo och av vilken anledning?

Hur många vänner har du på facebook?

Hur ofta dricker du alkohol? Vad dricker du då?

Runkar du oftare än varannan dag?

Trivs du bra med dig själv?

Får du tjejer (eller killar om du är homosexuell) på ditt utseende eller din personlighet?

Vart kommer nicket Ferna ifrån?

Drömyrke?

Hur gammal är du?

Singel/sambo/särbo/gift? barn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sådärja. skräll att man springer lika dåligt som leo nordin gör just nu, obv missade bussbögen mig, stod med jävla reflexväst(!!!) och hoppade, men huuuuuuur ska han se mig? nåväl, fick ju åka taxi ett par kilometer, inte ofta man har den lyxen...

 

typ samma som till ferna, fast lite ändringar

Vad använder du för shampoo och av vilken anledning?

Hur många vänner har du på facebook?

Hur ofta dricker du alkohol? Vad dricker du då?

Runkar du oftare än varannan dag?

Trivs du bra med dig själv?

Får du tjejer (eller killar om du är homosexuell) på ditt utseende eller din personlighet?

Vart kommer nicket Ferna ifrån?

Drömyrke?

Hur gammal är du?

Singel/sambo/särbo/gift? barn?

 

jag använder gliss, det doftar jävligt gott!

 

vet inte, kring 2-300 skulle jag tippa.

 

hade väl inte en vit helgdag under ett och ett halvt år men nu är det på bättringsvägen, super numera varje vardag också! skämtåsido, har faktiskt bättrat på mig, inne på en helvit månad nu. när jag dricker dricker jag enbart öl. allt annat är bajs. en smirre sitter kanske aldrig fel iofs. edit. och whiskey när man kommer åt något halvfint.

 

jag runkar väldigt sällan numera, har ett bra och aktivt sexliv.

 

jag trivs utomordentligt med mig själv! men det är bara för att jag har sjukt lätt för allt. du kanske inte menade så, men jag tolkade den frågan så.

 

min personlighet obv, om jag skall lita på allt jag fått höra om mitt nuvarande förhållande ( :mrgreen: )

 

tror nicket ferna kommer från ett internt skämt mellan ferna själv och en annan skåning. de hade en tävling där man skulle uttala ord korrekt. ferna fick ordet färöarna och det blev lite fel. hans tävlingskompis startade senare på kvällen ett pf-konto åt ferna!

 

proffsfiskare hade lätt vart "drömyrket". det jag vill satsa mot nu är sjukvården.

 

21

 

sääärbo, sambo efter årsskiftet (igen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skrev någonstans att du bor/har bott granne med en Idol-vinnare;

Bor du i Ruskola(?stavning)?

Kan du finska?

Vilken är den bästa tv-serien just nu?

 

jag bor i Ruskola ja! :)

 

jag talar flytande finska, både framlänges och baklänges.

 

californication!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur lycklig är du?

tror du att du kommer vara lyckligare om 10 år?

 

hur många cs-servrar har du blivit bannad ifrån med mitt steamkonto?

 

snäppet lyckligare nu än för ca 10 sekunder sen! thanks to you! lycklig kommer jag vara om ca 1 månad då jag kommer iväg härifrån!

 

jag kommer garanterat vara lyckligare om 10 år!

 

inga såklart. fuskar inte och är för dålig för att någon ska tro att jag gör det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är i ett rum. Där finns en knapp. Den är röd. Om du trycker på den utplånas mänskligheten. Det finns också en dörr. Går du ut genom den kommer rummet implodera och försvinna för alltid. Vad gör du? Varför?

 

Om inte, trycker du om:

 

Du redan var död?

Du var en dromedar men dött själv på kuppen?

Du själv överlevt men resten av mänskligheten dött?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

önskar du hade syftat på vårt mörker i två år då allt släcktes ner :(

 

googla på "mörker i övertorneå", läs lite, sen frågar du vad jag tycker om det!

 

jo jag vet att ni inte haft ljus på länge:-(

 

men jag använder också reflexväst ibland, bra om man vill synas när det är mörkt:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gammal ska man vara för att det skall vara omoraliskt att ha sex med:

 

En 13-åring?

 

En 15-åring?

 

En 18-åring?

 

Alternativt att det inte finns något omoraliskt oavsett ålder.

 

13, då är det ok ända till 14.

 

15, då är det ok ända till 20

 

18, då är det ok till lite över 30!

 

mkt beror naturligtvis på hur tjejen är, vid de två senare alternativen.. har själv grymt svårt för yngre tjejer och skulle aldrig tända på på en som var ett par år yngre.

 

Vad har du för tankar om Mikael Styrman?

Styrman har vad jag hört, ett ganska spektakulärt hus i byn; tankar kring det?

Baslåda och tonade bakrutor; hiss eller diss?

 

jag gillar micke! man ska kämpa för sin sak in i det sista, även om man mest troligt kommer jämföras med hitler resten av livstiden i en sådan liten skitby som jag bor i. och att han släckte ett par år skadar inte mig. jag värnar om miljön och är för våldtäkter.

 

spektakulärt? då kanske du menar kontoret mitt i byn som också är ett "hus", det är rätt coolt :D man blir som, jag vet inte. men att köra förbi stora jävla skyltar med namn som Idi Amin får mig att må bra.

 

tonade bakrutor är väl ett måste även för familjebilar va. älskar själv bas men skulle aldrig få för mig att köra in något extra i en bil. fast visst, jag sätter mig gärna i en bil och dunkar skiten ur vissa låtar, för musik är allra bäst när det spelas RIIIIIIIIKTIGT högt med bra ljud. men diss antar jag ändå, finns inte mkt som är värre än de där människorna som kör runt och runt och runt och försöker låta högst!!

 

 

Vad tyckte du om att bo ihop med en tjej? Tog det slut med henne? Hur länge har ni varit ihop nu när du ska flytta in?

 

just med min tjej är det nog en dröm med rätt förutsättningar. men kan tänka mig att det är skit för många, om de nu har samma krav som jag :mrgreen: hur jävla fett är det inte att ha god mat på bordet varje dag, att ha en städad lägenhet, att alltid veta att man kan lita skiten ur att allt finns med när man ska någonstans samt en massa smågrejer.

 

med rätt förutsättningar menar jag en lägenhet som är stor nog och har bra lösningar. för senast vi bodde tillsammans var vi tvungna att flytta hem omedelbums eftersom det höll på att, obv, gå åt helvete. 30 kvadrat är ingen lek. ca 2 år blir det nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är i ett rum. Där finns en knapp. Den är röd. Om du trycker på den utplånas mänskligheten. Det finns också en dörr. Går du ut genom den kommer rummet implodera och försvinna för alltid. Vad gör du? Varför?

 

Om inte, trycker du om:

 

Du redan var död?

Du var en dromedar men dött själv på kuppen?

Du själv överlevt men resten av mänskligheten dött?

 

du formulerade inte frågan helt lätt, men eftersom jag fått ett positivt intryck av dig så ska jag försöka svara på den!

 

går jag ut, försvinner bara rummet då? ;) och vet alla om att jag står inför detta val? men ifall du menar att jag också försvinner, så be it! men då ska alla som sagt veta att jag gjorde så och min familj leva jävligt bra ever after.

 

jag skulle låta alla leva oavsett. vet inte varför dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...