Gå till innehåll

Någon som kan hjälpa till?


Ferna

Recommended Posts

Tja, jag försöker regga mig till en turnering på FTP, brukar aldrig spela här så därför undrar jag varför det står såhär när jag anmäler mig: Du har registrerat dig till turnering MiniFTOPS Event #9 observera att du inte är garanterad någon plats.

 

Vad menar dom med det där sista? Jag är inte garanterad någon plats?

 

Ni hittar turneringen under Dec 13 15.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just den tävlingen är en shootouttävling (headsup). Det behöver vara multiplar av tvåmannabord för att den ska starta (precis som H2H-tävlingen under SM behövde vara 128 eller 256 spelare.

 

Just nu är det 189 deltagare anmälda, så anmäler du dig nu så är du i praktiken garanterad plats, då det kommer bli bra många spelare (den där varningen gäller bara de som anmäler sig i slutet).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rättelse, det är en Heads-up turnering, så vad gäller? Om jag inte kommer med, det innebär att turneringen inte blir av alltså? Och då får jag mitt inköp tillbaka?
Har ändrat.

 

Det behöver vara 256, 512, 1024 , 2048, 4096 spelare. Kommer det exempelvis 2500 spelare som anmäler sig så kan det bli som så att de första 2048 som anmält sig får spela, och de sista 452 får pengarna tillbaks.

 

I och med att det är Full Tilt så skulle jag vara mer orolig för att turren blir full, dvs anmäl dig nu, än att jag inte får vara med, om jag anmäler mig som spelare 190.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, har du några problem med det?

 

Det lät bara välldigt märkligt och är nog oerhört ovanligt.

Är nog inte särskilt smart heller, tänk om du skulle slå dig medvetslös och förlora minnet temporärt eller mera troligt glömma bort att du skulle spela den och inte ha uppe klienten när den börjar.

Ser helt enkelt inga fördelar med att registrera sig så långt i förväg.

Varför inte anmäla dig när du ska spela?

Om den är på väg att säljas ut kan du ju anmäla dig då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det lät bara välldigt märkligt och är nog oerhört ovanligt.

Är nog inte särskilt smart heller, tänk om du skulle slå dig medvetslös och förlora minnet temporärt eller mera troligt glömma bort att du skulle spela den och inte ha uppe klienten när den börjar.

Ser helt enkelt inga fördelar med att registrera sig så långt i förväg.

Varför inte anmäla dig när du ska spela?

Om den är på väg att säljas ut kan du ju anmäla dig då.

 

Har hänt allt för många gånger att jag tittar på en turnering och tänker denna ska jag spela och glömmer bort den eller råka missa med några minuter..

 

Sen är den på en söndag, och söndagar är ju den dagen alla stora turneringar brukar vara som bl a sunday million osv, därför anmäler jag mig till alla redan nu skriver note och startar klienterna när det börjar bli dags och lutar mig tillbaka!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hänt allt för många gånger att jag tittar på en turnering och tänker denna ska jag spela och glömmer bort den eller råka missa med några minuter..

 

Sen är den på en söndag, och söndagar är ju den dagen alla stora turneringar brukar vara som bl a sunday million osv, därför anmäler jag mig till alla redan nu skriver note och startar klienterna när det börjar bli dags och lutar mig tillbaka!

 

Spelar du million?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Händer allt för ofta att man får IRL förhinder till turrar.Vill ju inte missa ngt roligt bara för man har reggat sig till en turre så man måste lira den. Enda fördelen jag ser att regga sig 1 vecka innan är väl att man ska vara garanterad en plats om det inte finns tillräckligt med platser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...