Gå till innehåll

Highstakes railtråd - läs inlägg 1 innan ni postar


Drunken_Penguin

Recommended Posts

9 timmar sedan, säger magico :

Dom igen, några dagar sen såg jag dom köra 43200flippar också i flera timmar, allinanna satt när dom slutade med över 600k har jag för mig.

Var en lirare som satte sig med 16K 10 minuter senare var han uppe i 300K. Tog mycket av allinanna. Vet dock inte hur allt slutade men var många potter på 150K Många galna spel. Hoppas på mer action ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...

El Djebena hade bra spring ikväll/natt mot Allinanna på Svs klienten. 200/400 PLO

Tror El Djebena köpte in med 16k och 1 timma senare satt han med ca 300k vid bordet. Allinanna fick nog, klev från bordet och loggade ut från klienten. Inte ofta man ser Anna sitta ut. 

 

Redigerad av SvartaKattten
  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Blev rätt förvånad när jag klicka över till plo-lobbyn på svs och såg att det var 5st 200/400 igång. Lär ju aldrig ha hänt innan.

De flesta spelar short men någon/några större stackar är det.

De som spelar är:

Ralfrolf, AliKumar, Psykbrytet, PIRATEN74, Nilsson82, magicmastr och Lee Laise

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, säger magico :

Blev rätt förvånad när jag klicka över till plo-lobbyn på svs och såg att det var 5st 200/400 igång. Lär ju aldrig ha hänt innan.

De flesta spelar short men någon/några större stackar är det.

De som spelar är:

Ralfrolf, AliKumar, Psykbrytet, PIRATEN74, Nilsson82, magicmastr och Lee Laise

 

Satt också och tittade, riktigt sjukt. Kul att det runnar lite games nu när alla bytt nick, men trist att man inte har en aning om vilka som har vilka nick för man är ju nyfiken! Har vart sjukt mycket action på /100+ på svs sen nyår.

Dock får jag väl passa på att nämna för både mig själv och andra att det är strikt förbjudet att spekulera i vilka som döljer sig bakom svenska pokeralias :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 timmar sedan, säger magico :

Blev rätt förvånad när jag klicka över till plo-lobbyn på svs och såg att det var 5st 200/400 igång. Lär ju aldrig ha hänt innan.

De flesta spelar short men någon/några större stackar är det.

De som spelar är:

Ralfrolf, AliKumar, Psykbrytet, PIRATEN74, Nilsson82, magicmastr och Lee Laise

 

Smått sugen på att hoppa in men är inte riktigt rullad för nivån, lite osäkert ifall det var Nilsson82 som de jagade även om AliKumar också donerar långsamt men säkert på den här nivån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Lex livestreamade ett cash game med bla Patrik Antonius, Jungleman och Ilari där Ilari bjöd på en del sjuka klipp. Ilari hånglade bland annat upp en annan finländsk spelare (fullare än Ilari) och gick och åt av nån annans sushi (gick fram till vagnen och åt med enda chopsticksen).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger PIMM95 :

Lex livestreamade ett cash game med bla Patrik Antonius, Jungleman och Ilari där Ilari bjöd på en del sjuka klipp. Ilari hånglade bland annat upp en annan finländsk spelare (fullare än Ilari) och gick och åt av nån annans sushi (gick fram till vagnen och åt med enda chopsticksen).

Var ser man detta?

Spela in allt om det går... riktigt jävla fylleslag.

Svenskt vid bordet också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det sjukaste man har sett, överlägset mest underhållande och +ev på pokercontent på en herrans massor med år. Det var som Lex sa på slutet, att det är egentligen ett homegame men som dom har gått med på att streama då alla vid bordet gick way back med varandra. Dock ska tilläggas att det ju blev en braksuccé imo för smyglanseringen av FLOP (first land of poker) appen och första PAPC eventet ever, hade ju mycket med det att göra att dom gick med på att det skulle streamas, och det var ju pure vodka shots från hand nr5 på alla på bordet, tror dom (lex) tappade räkningen vid nr 16 eller så, men Antonius satt helt oberörd som världens rock, Jungleman ändrade sin dialekt heeelt,lex analyserade alkoholen och shotsen på folket mer än själva spelet poker och det var helt underbart ❤️

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...