Gå till innehåll

December promotion


simon1583

Recommended Posts

Tycker nästan det är lite av ett skämt, finns sjukt mycket fler siter som har mycket bättre erbjudanden om man inte är en spelare som når supernova/supernova elite. Ni har inte haft en reloadbonus på ett halvår eller liknande. Ni får fortfarande in typ 5x av vad ni ger oss i en reloadbonus och med så sjukt många spelare är det bara pinsamt imo, 500K bonus med massa freerolls är ju inte precis gynnsamt för de flest :evil: :evil: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tyvärr så informeras vi inte om reladbonusar och andra "globala" kampanjer i förväg, så jag kan tyvärr inte säga när nästa bonus kommer.

 

Dock kommer vi snart att inleda en VPP-kampanj för svenska spelare. Detaljer kring detta kommer i början av nästa vecka.

 

Missa inte heller turneringen Poker.se Bahamas Challenge som går av stapeln på söndag. Turneringen är endast öppen för svenska spelare och kostar $20+$2. I potten finns ett paket som inkluderar rum på Atlantis Resort på Bahamas under PCA, samt $1000+$2000 för resa och inköp till turneringar.

 

Den kommer att finnas under 'Turnering' -> 'Regional' i klienten och börjar kl 19.00.

 

Mvh,

 

Alexander

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tyvärr så informeras vi inte om reladbonusar och andra "globala" kampanjer i förväg, så jag kan tyvärr inte säga när nästa bonus kommer.

 

Dock kommer vi snart att inleda en VPP-kampanj för svenska spelare. Detaljer kring detta kommer i början av nästa vecka.

 

Missa inte heller turneringen Poker.se Bahamas Challenge som går av stapeln på söndag. Turneringen är endast öppen för svenska spelare och kostar $20+$2. I potten finns ett paket som inkluderar rum på Atlantis Resort på Bahamas under PCA, samt $1000+$2000 för resa och inköp till turneringar.

 

Den kommer att finnas under 'Turnering' -> 'Regional' i klienten och börjar kl 19.00.

 

Mvh,

 

Alexander

PokerStars Support

 

Får JAG 1k eller 1k+2k till MITT Starskonto när JAG vinner?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick alla erbjudande om en liten bonus nu? Fick en 225d om jag spelade in 12,5k VPP i december och clearade den i januari för 5d/75VPP.

 

Ska man vara glad?

 

Jag hade tydligen också fått detta erbjudande, my bad..

 

Man behöver ju dock bara rejka tusentals dollar 2 månader irad för att cleara den. Men jag ska inte klaga, det är iaf någonting. Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså... Kanske förstår helt fel, men det låter åt helvete dåligt...
Det är det typ också. Det är antagligen räknat på ens års snitt och så vill de att man ska spela säg 10-20% över det, då får man bonusen.

 

Nu kommer jag ju ändå plocka 12k VPP i december men vetefan om jag orkar cleara hela bonusen i januari, inget jag kommer kämpa för iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick alla erbjudande om en liten bonus nu? Fick en 225d om jag spelade in 12,5k VPP i december och clearade den i januari för 5d/75VPP.

 

Ska man vara glad?

 

Fick erbjudande om att få $225 i bonus, behövde "bara" spela in 8500 VPP nu i december.

 

Kan ju undra hur dom tycker att jag ska spela ihop så många VPP på en månad, samlade bara ihop ca 900 VPP i november och strax under 2000 VPP i oktober. Jättebra promotion stars, riktigt bra personligt erbjudande :roll:

 

:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick alla erbjudande om en liten bonus nu? Fick en 225d om jag spelade in 12,5k VPP i december och clearade den i januari för 5d/75VPP.

 

Ska man vara glad?

Gissar på att du ska vara överlycklig.... I det erbjudande jag fick behöver jag i december (nästan) tjäna tillräckligt med VPPs för att bli en Supernova på en månad.

 

Your target VPP earning for December is 85,000 VPPs and if you reach this by

the end of the month you will receive a bonus of $150. This bonus will be

received in increments of $5 for every 75 VPPs you earn in January.

 

____________

edit:

Jag mailade till pokerstars och fråga varför de slösa min tid. Fick som svar att det var en felskrivning i första mailet. Det erbjudande jag fick nu var betydligt mer rimliga 8500VPP för $150 bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gissar på att du ska vara överlycklig.... I det erbjudande jag fick behöver jag i december (nästan) tjäna tillräckligt med VPPs för att bli en Supernova på en månad.

 

Your target VPP earning for December is 85,000 VPPs and if you reach this by

the end of the month you will receive a bonus of $150. This bonus will be

received in increments of $5 for every 75 VPPs you earn in January.

Och du brukar inte dra in runt 50k VPP/månad?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gissar på att du ska vara överlycklig.... I det erbjudande jag fick behöver jag i december (nästan) tjäna tillräckligt med VPPs för att bli en Supernova på en månad.

 

Your target VPP earning for December is 85,000 VPPs and if you reach this by

the end of the month you will receive a bonus of $150. This bonus will be

received in increments of $5 for every 75 VPPs you earn in January.

 

 

Alltså, seriöst... 85k vpps är ju för fan hur mycket rejk som helst. Ruttet jävla erbjudande. Bättre kan ni...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kopia som jag svarade på mitt erbjudande:

Hello Pokerstars team!

 

Thanks for that AMAZING offer. During the first 11 months i have earned 18k VPP. And now in december I ONLY(?) have to get 10.500 VPP to get 200$ (heavy restricted of course).

Wow!! What a super offer. I think this must be one of the best deals that can be found on the market.

The first thing that come in my mind is... maybe Pokerstars are in financial trouble. If PS must make this superduperrakebuilding antioffer, should I keep my 0.04$ in my account or should I be worried?

My 2nd thought is this offer must be a prank of one of my friends. PS could of course never come with such a silly offer to their customers. That would totaly offend them and make them really angry.

 

So see this attached joke-email from one of my friends as an example how you NOT should do.

 

And since I have spent valuable time writhing this to you, please boost my account with, let say, 20 Tournament dollars, so I can win some christmas money for my kids.

 

Regards

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...