Gå till innehåll

Vart finns lönefiskarna?


Mr.Lajban

Recommended Posts

Ska enligt ryktet dyka upp lönehelgen. Känner inte riktigt att jag sett dem. Tänker på Svenska spel. Spelar de riktiga fiskarna rent av högre? Typ 2,5-5?

 

Och innan någon smartass hävdar att den som inte identifierar fisken inom... är själv fisken. Nej, så är det inte. Men jag har aldrig sett att det dyker upp spelare kring löningen och donerar vilt. Är det en myt ;-):lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

He, he. Visst ser jag fiskar men jag upplever inte att det är/var någon direkt skillnad vid "löningen".

 

Sedan är jag såklart grymt mycket sämre än dig också ;-)

 

kan ju bero på att det inte direkt behövs en löning för att dega in ett inköp på 1-2sek, med det sagt så finns det förmodligen sk. "lönefiskar" där varje dag, öppna upp ögonen för ditt eget spel å hämta håven.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter midnatt första fredagen/lördagen efter den 25:e brukar det dyka upp en hel del och elda pengar på de flesta nivåer jag sett imo

 

Jag brukar elda pengar på SvS på fyllan. Inte lönen, utan rullen, men pengar som pengar.

 

Ni hittar mig oftast på 5/10, 10/20 om jag har bustat på 5/10 o s v. Jag känns igen på att jag ibland timar ut trots att jag bara spelar ett bord, skriver konstiga saker i chatten, samt spelar exakt ALLA händer (företrädesvis pott-pott-pott).

 

Ni kan väl kika in här och tacka för tipset om ni hittar mig någon lördag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...