Gå till innehåll

Sorkoas + hangaround - Inge jävla lightweight


Sorkoas

Recommended Posts

tjena sorken! jag vet inte om du orkar ge tips och hjälp hur som helst, men jag ger det ett shoot! 188 cm lång, vikt 100 kg, vill gå ner ca 10 kg inom loppet av 3 månader. är inte alls på min matchvikt nu, utan har gått upp 12-15 kg senaste 16 månaderna. slarvat med kosten (njutit mkt) och även slarvat med träning. går det att gå ner de här kilona på ett hälsosamt sätt på denna tiden? vad är dina bästa tips? jag skulle gärna vilja ha tips på bra preparat också, fettförbrännande, ökad ämnesomsättning, minskad aptit, ökad mättnadskänsla, ökad pigghet osv. grymt tacksam för eventuellt svar, såklart av andra personer än sorken också.

 

tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

prickarna, det finns inga genvägar till det perfekta ljudet... Nämen, dom där 10 första kilona, om du verkligen vill så kommer det bara rassla till om du lägger om din kost och börjar gymma 3 ggr i veckan. För sådana som mig som är rädd att ta till allt för olagliga substanser så är koffeintabletter ett okej substitut till efedrin. Det är ju inte "bra" i jämförelse men det hjälper i alla fall när du ska få igång ämnesomsättningen. Googla "Alert FX" och köp.

 

Promenera 1 timme om dagen, kör med lite kvarg light +funlight+yoghurt light drinkar, 2 måltider med mycket grönt och skippa kolhydraterna helt och gå till gymmet 2-3 ggr i veckan to starters och poppa 6 koffeintabletter om dagen så kommer du att rasa i vikt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjena sorken! jag vet inte om du orkar ge tips och hjälp hur som helst, men jag ger det ett shoot! 188 cm lång, vikt 100 kg, vill gå ner ca 10 kg inom loppet av 3 månader. är inte alls på min matchvikt nu, utan har gått upp 12-15 kg senaste 16 månaderna. slarvat med kosten (njutit mkt) och även slarvat med träning. går det att gå ner de här kilona på ett hälsosamt sätt på denna tiden? vad är dina bästa tips? jag skulle gärna vilja ha tips på bra preparat också, fettförbrännande, ökad ämnesomsättning, minskad aptit, ökad mättnadskänsla, ökad pigghet osv. grymt tacksam för eventuellt svar, såklart av andra personer än sorken också.

 

tack!

 

 

Effedrin skulle jag väl också säga men kanske inte världens lättaste att få tag på. Annars kan du väl kolla in dessa http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/fettforbranning/index.html

Massa olika tabletter plus info om exakt vad dom gör

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjena sorken! jag vet inte om du orkar ge tips och hjälp hur som helst, men jag ger det ett shoot! 188 cm lång, vikt 100 kg, vill gå ner ca 10 kg inom loppet av 3 månader. är inte alls på min matchvikt nu, utan har gått upp 12-15 kg senaste 16 månaderna. slarvat med kosten (njutit mkt) och även slarvat med träning. går det att gå ner de här kilona på ett hälsosamt sätt på denna tiden? vad är dina bästa tips? jag skulle gärna vilja ha tips på bra preparat också, fettförbrännande, ökad ämnesomsättning, minskad aptit, ökad mättnadskänsla, ökad pigghet osv. grymt tacksam för eventuellt svar, såklart av andra personer än sorken också.

 

tack!

10 kg på 3 månader ska inte vara några problem alls så länge du har viljan/disciplinen. Deffguiden borde hjälpa dig tillräckligt: http://forum.body.se/showthread.php?t=22347

 

Orkar nog inte med något längre utlägg där det mesta jag förespråkar står med där. :mrgreen:

 

Efedrin har jag kört ett antal gånger och är det bästa bantnings/deff-preparatet jag känner till. Ökad förbränning/metabolism, mer kraft/ork och bevarar muskelmassa, vad mer kan man begära? Läs dock på rejält innan du börjar köra det då det finns ett gäng bi-effekter som man bör vara medveten om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv så är jag fortsatt slö men bryr mig inte så mycket då jag hellre går in för att värdemaximera sommaren sas. Ska dock försöka gå ner lite de kommande veckorna då jag ligger på 94 kg atm vilket inte är superpositivt. Den här veckan har det hunnits med ett gympass (ett mindre lyckat bröst/-tricepspass igår). Om en stund blir det lite tennis. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjena sorken! jag vet inte om du orkar ge tips och hjälp hur som helst, men jag ger det ett shoot! 188 cm lång, vikt 100 kg, vill gå ner ca 10 kg inom loppet av 3 månader. är inte alls på min matchvikt nu, utan har gått upp 12-15 kg senaste 16 månaderna. slarvat med kosten (njutit mkt) och även slarvat med träning. går det att gå ner de här kilona på ett hälsosamt sätt på denna tiden? vad är dina bästa tips? jag skulle gärna vilja ha tips på bra preparat också, fettförbrännande, ökad ämnesomsättning, minskad aptit, ökad mättnadskänsla, ökad pigghet osv. grymt tacksam för eventuellt svar, såklart av andra personer än sorken också.

 

tack!

 

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19980729000018&DocTypeID=7

http://anabola.se/deff/stacker.htm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men seriöst, spendera en halvtimme (sorkens länk räcker mer än väl) på att läsa på lite om kost istället för att fråga om magiska piller på ett pokerforum. Det finns inga, trodde alla hade fattat sånt nu på 2-lax-talet.

 

Also, lyssna inte alltför mycket på killerwolf.

 

 

Sorken, efedrin bevarar muskelmassa? Har jag aldrig hört.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad sa jag som var helt galet ? Ät bättre rör på dig så går han ju ner de 10 kilona ... Han e ju för fan fet i nuläget ? Sa verkligen inget om att koffein tabletter gör jobbet åt han , snarare så att jag är lite emot sånt men han frågade ju specifikt efter sån skit så varför inte stilla hans piller hunger med något lindrigt så han tar sig i kragen och börjar arbeta ?

 

Skulle det handla om att klippa sista procenterna till en fitness tävling så är jag inte rätt man att fråga nej men om han inte lyckas med det jag föreslog så har han ämnesomsättning som en 88 åring.

 

Edit: som en död man

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad sa jag som var helt galet ? Ät bättre rör på dig så går han ju ner de 10 kilona ... Han e ju för fan fet i nuläget ? Sa verkligen inget om att koffein tabletter gör jobbet åt han , snarare så att jag är lite emot sånt men han frågade ju specifikt efter sån skit så varför inte stilla hans piller hunger med något lindrigt så han tar sig i kragen och börjar arbeta ?

 

Skulle det handla om att klippa sista procenterna till en fitness tävling så är jag inte rätt man att fråga nej men om han inte lyckas med det jag föreslog så har han ämnesomsättning som en 88 åring.

 

Edit: som en död man

 

Absolut, klart att han ska röra på sig mycket :) Instämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ECA är nice som fan. Efedrin, koffein, aspirin. Dock vågar jag inte ta det längre då mitt hjärta har börjat kännas konstigt, dessutom varit inne på akuten för myokardit för ett antal år sedan, som dock inte var något.

 

 

Efedrin har jag kört ett antal gånger och är det bästa bantnings/deff-preparatet jag känner till. Ökad förbränning/metabolism, mer kraft/ork och bevarar muskelmassa, vad mer kan man begära? Läs dock på rejält innan du börjar köra det då det finns ett gäng bi-effekter som man bör vara medveten om.

 

 

Clenbuterol är mer hardcore. :>

 

Men seriöst, spendera en halvtimme (sorkens länk räcker mer än väl) på att läsa på lite om kost istället för att fråga om magiska piller på ett pokerforum. Det finns inga, trodde alla hade fattat sånt nu på 2-lax-talet.

 

Also, lyssna inte alltför mycket på killerwolf.

 

 

Sorken, efedrin bevarar muskelmassa? Har jag aldrig hört.

 

Klart det finns mirakelvägar att gå. Sen bevarar väl efedrin inte muskelmassa i sig. Men det är bra mycket lättare att hålla den om du kör med effe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska finns ett prep som man tar i tablettform som låter dig lägga på muskelmassa under tiden som du ligger på kaloriunderskott. Någon som vet vad dessa heter? Kan inte komma på det minns bara att dom skulle vara sjukligt skadliga för levern.

 

Och nu snackar vi inte 10kg fettförlust kontra 0,5kg muskeltillväxt utan det skulle vara riktigt hardcore.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska finns ett prep som man tar i tablettform som låter dig lägga på muskelmassa under tiden som du ligger på kaloriunderskott. Någon som vet vad dessa heter? Kan inte komma på det minns bara att dom skulle vara sjukligt skadliga för levern.

 

Och nu snackar vi inte 10kg fettförlust kontra 0,5kg muskeltillväxt utan det skulle vara riktigt hardcore.

 

HGH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

saxat från fb

 

Hgh

FÖRYNGRING AV ORGAN (HJÄRTA, NJURAR, LEVER, LUNGER)

DRAMATISK FÖRSTÄRKT IMUNSYSTEM

FÖRBÄTTRAD SÖMN (HJÄLPER TILL ATT ÖKA DJUPSÖMNEN)

MINSKAR KROPPSFETT & CELLULITER

MINSKAR RYNKOR

FÖRBÄTTRAR HUDEN OH DESS UTSEENDE

ÖKAR BESTRYRKAN (SKELLETET) OCH MOTVERKAR BENSKÖRHET.

ÖKAR MUSKELLMASSAN

FÖRBÄTTRAR HUMÖRET OCH KÄNSLAN AV VÄLBEFINNANDET.

FÖRBÄTTRAD LIBIDO & SEXUELL PRESTANDA

ÖKAR ENERGI NIVÅN

FÖRBÄTTRAD CHOLESTEROL PROFIL

 

 

 

Låter som en drog från true blood.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...