Gå till innehåll

Bästa spelarna på CC 50/50 Stockholm


berghet

Recommended Posts

Nu får du nog läsa det jag skrev EN gång till. :lol:

 

Hint: Jag sa inte att 7-8 var bra... det var 7-8 man känner igen!

Jag har bara suttit ned vid ett 50/50 en gång och tyckte det var kanske 3-4 st som var bra. Resten kunde jag nog hantera.

 

Mkay, sorry tolkade det fel. JohnH lirar du där mkt lr? Tycker du nivån är hög?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mkay, sorry tolkade det fel. JohnH lirar du där mkt lr? Tycker du nivån är hög?

 

Det varierar hur ofta jag tittar in där. 100ggr kanske på 2år. 10% på 50/50.

 

Nivån är bättre än förra året men den är inte hög. Jag är fan inte bra på poker men hälften är ändå sämre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni live regs från CC 2020, ni har ingen tråd här på forumet som ni diskuterar live-händer i ?

 

Är ny här i Sthlm och lirar en del på CC. Börjar och känna igen lite fejjor men har noll koll på namn än så länge.

 

Det hoppar upp några händer ibland för analys men ganska sporadiskt. Ingen speciell cctråd för det. Inte vad jag vet iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Baserat på era svar så antar jag att ni inte har kommit upp i den nivån än... om ni ens kan spela överhuvudtaget.

Sitter man på 50/50 så har man koll på sina motståndare och deras spelstilar.

Tack för ert engagemang men kom tillbaka när ni har nåt vettigt att säga!

r o f l
jag säger bara wow (och då tänker jag inte på spelet :o)

Äh, ni måste lära er att läsa mellan raderna. berghet har helt rätt, men det han menar är att spelar man 50/50 så har man lärt sig att styra sitt drägglande. En vass reg låter aldrig sitt dräggel hamna utanför sin egen plats. Och ser ni någon med spottkopp framför sig så kan ni vara rätt säkra på att han är idol runt bordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Seriöst, jag gillar spydiga svar. Fortsätt så.

 

Fast att norrläningen är från norrland är i alla fall troligare än att en stockholmare är från stockholm. De är nämligen alla norrläningar, utom några som är smålänningar fast de är numera mest malmöiter.

 

Fast en gång träffa jag en trevlig stockholmare och han var faktiskt infödd på riktigt. Har aldrig hänt igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu får du nog läsa det jag skrev EN gång till. :lol:

 

Hint: Jag sa inte att 7-8 var bra... det var 7-8 man känner igen!

Jag har bara suttit ned vid ett 50/50 en gång och tyckte det var kanske 3-4 st som var bra. Resten kunde jag nog hantera.Doktorn, Tony, Jonnie, Davor, Mats ... jag kan nog namnen på 10-15 till bara jag tänker lite. :)

 

Annars: bra post John! :D

 

Davor!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Äntligen har CC i Stockholm höjt minimi buy in på 50/50 Texas NL till 2500kr. Det var efterlängtat! Max buy in på 10 000kr ligger kvar.

 

De har även ändrat till max 9 spelare per bord för 50/50 TNL! Därmed är det mer action och mer space vid bordet.

 

Allt detta gäller sedan 1 april.

 

50/50 på CC har aldrig varit mer lockande!!!

 

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen har CC i Stockholm höjt minimi buy in på 50/50 Texas NL till 2500kr. Det var efterlängtat! Max buy in på 10 000kr ligger kvar.

 

De har även ändrat till max 9 spelare per bord för 50/50 TNL! Därmed är det mer action och mer space vid bordet.

 

Allt detta gäller sedan 1 april.

 

50/50 på CC har aldrig varit mer lockande!!!

 

:mrgreen:

 

Hejja!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen har CC i Stockholm höjt minimi buy in på 50/50 Texas NL till 2500kr. Det var efterlängtat! Max buy in på 10 000kr ligger kvar.

 

De har även ändrat till max 9 spelare per bord för 50/50 TNL! Därmed är det mer action och mer space vid bordet.

 

Allt detta gäller sedan 1 april.

 

50/50 på CC har aldrig varit mer lockande!!!

 

:mrgreen:

 

Nice! Hur ofta rullar 50/50 på vardagar? Bor inte i sthlm men varje gång jag har vart på cosmo så har jag åkt dit med ett gäng polare och startat upp 50/50 själva. Om man drar dit själv på en random tisdag, är det igång?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice! Hur ofta rullar 50/50 på vardagar? Bor inte i sthlm men varje gång jag har vart på cosmo så har jag åkt dit med ett gäng polare och startat upp 50/50 själva. Om man drar dit själv på en random tisdag, är det igång?

 

Det är i princip alltid minst ett 50/50 öppet ofta två.

 

On topic, jag är förmodligen top 3 av dom som är där regelbundet.

Om man nu kan kalla det regelbundet har varit där rätt mycket sedan nyår.

Är där i perioder typ en vecka i sträck ibland när jag är barnledig.

Har tagit in och bott en vecka några gånger på comfort hotell precis bredvid och bara live grindat.

Hatade live förut men har börjat inse tjusningen, mycket mycket lägre varians och inte lika socialt paralyserande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar sitta på 20/20 bord.. Slicka mig runt munnen för de sitter 3 fiskar, alltid reser de sig upp och går till 50/50 när de öppnar!!!!

 

Då kan man ju stilla undra varför du sitter kvar på 20/20 när fiskarna enligt dig går till 50/50. Kanske för att du är fisken?

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...