Gå till innehåll

Fundering kring multitabling


shex

Recommended Posts

Jag har spelat online i ett par år nu. Jag håller mig fortfarande på låga och bekväma nivåer eftersom jag främst spelar för att jag tycker det är kul. Men jag har iofs inte ngt emot att tjäna någon krona på det också.

Jag har sett att många får rådet att multitabla på så många bord dom kan behärska på låga nivåer för att håva in pengar. Och det är nog ett effektivt sätt för att plussa.

Men försvinner inte själva tjusningen med poker då? Jag antar att man inte hinner analysera spelet på alla bord om man spelar 20-30 bord samtidigt.

 

Jag spelar oftast på 2-3 bord åt gången. Om jag kör fler så tycker jag det blir lite rörigt med att ha koll spelarna och borden. Även om jag säkert skulle klara av att spela på fler bord så tycker jag inte det känns så lockande.

Personligen skulle jag nog föredra att försöka gå upp till högre nivåer och kanske utvecklas till en bättre spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"tjusningen försvinner"..

Beror väl på.. Att tjäna pengar är vad många har som prio nr.1 och om fler borde leder till det är det väl ett enkelt val.

 

Det finns en hel del hjälp-program som gör multitabling lättare :)

 

Har man som prio att tjäna så mkt som möjligt så verkar som sagt multitabling med något program som Pokertracker.

Jag kan villigt erkänna att jag har absolut inget emot att tjäna pengar. :)

Men jag ser pokern mer som en stimulerande sysselsättning än en inkomstkälla. Och jag tror inte jag skulle vara så road av att stressa mellan en massa bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...