Gå till innehåll

Vad gör Isildur/Blom90 så bra?


6månadersförsöket

Recommended Posts

tror att han inte har utvecklat dom vanliga tankereglerna som övriga 2+2 surfande pokereliten har. förmodligen har killen utvecklat sin spelstil på egen hand. syns tex på att han överbettar frekvent.

 

 

This och det är inte close. Te x så så spelar han konstigt (enligt mitt och allmänt 2+2 tyckade) och förvandlar semi bra händer till bluffar på rivern då han har bra SD-value. Detta gör honom enormt svårläst osv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Volym måste vare en oerhört stor del. Det är inte omöjligt att han har spelat fler händer online än de flesta nl100k regsen som Ivey/Durr/Antonius/Zig etc¨trots att förmodligen inte spelat under lika lång tid som dem. Inte så många andra som 8 tablar 20h timmar straight.

 

Sen är det väl inget snack om att han är en "missbrukare" som lika gärna kunde varit råpank idag om han inte sprungit bra vid rätt tidpunkter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Volym måste vare en oerhört stor del. Det är inte omöjligt att han har spelat fler händer online än de flesta nl100k regsen som Ivey/Durr/Antonius/Zig etc¨trots att förmodligen inte spelat under lika lång tid som dem. Inte så många andra som 8 tablar 20h timmar straight.

 

Sen är det väl inget snack om att han är en "missbrukare" som lika gärna kunde varit råpank idag om han inte sprungit bra vid rätt tidpunkter.

 

IRLsucks tror jag det va som berättade att han mötte blom90@ipoker innan hans million dollar rush och då satt blom90 med hela rullen på bordet (eftersom de splittat bord osv).. Degen åkte in och på river 3outade han eller ngt liknande... utan den utdragningen hade saker säkert sett annorlunda ut :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som sagts.

 

Jag tror också att han har en jävla förmåga att (relativt sett) inte gå så väldigt mycket i maskin som de flesta som spelar liknande volymer gör. Han verkar fortsätta att utveckla sitt spel väldigt snabbt och inte bry sig så hemskt mycket om edge.

 

Jag får ibland känslan att han multitablar världseliten inte för att försöka vinna deras pengar eller för att han behöver kicken utan för att han ligger i träning inför att möta universums bästa utomjordingar HU. Och att det är bråttom.

 

Jag tror han helt ärligt fokuserar mer på att bli bäst än på att bli snuskigt rik. Åtminstone använder han en del av sin rulle till det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...