Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gör en ungdomlig +1 på det. Samt passar på att fråga hur många svenskar som ställde upp i highrollern?

 

6st tror jag

 

Vet inte om detta är något hemligt eller liknande, men vad är det för tour och event vi snackar om här? Någon emop som pågår?

 

Antar att detta är en level?

Ingen jävla lowrollerdagbok. EPT Deauville

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att detta är en level?

Ingen jävla lowrollerdagbok. EPT Deauville

 

Nej, det var ingen level :oops: Tyckte det lät konstigt att anordna ett "higrollerevent" med ett inköp som bara är dubbla det vanliga maineventet bara. I och för sig hisnande inköp €10K, och således ingen jävla microturre.

 

Tack för svaret iallafall. Team3000 får uppdatera lite bättre om när och var ni befinner er när ni lirar på tourén. Sånt är alltid skoj att läsa om, blandat med intriger och rimstuge-krig förstås! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det var ingen level :oops: Tyckte det lät konstigt att anordna ett "higrollerevent" med ett inköp som bara är dubbla det vanliga maineventet bara. I och för sig hisnande inköp €10K, och således ingen jävla microturre.

 

Tack för svaret iallafall. Team3000 får uppdatera lite bättre om när och var ni befinner er när ni lirar på tourén. Sånt är alltid skoj att läsa om, blandat med intriger och rimstuge-krig förstås! :-)

 

;)

 

Förstår vad du menar:) Tror 10k är smärtgränsen för väldigt många som reser runt på touren. De som har råd med högre buyins är de rika affärsmännen och Sumpas. För att det inte ska bli en liten sitngo lägger de därför inköpet på 10k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en natts sömn tror jag det är bäst att vi lägger ner battlandet för denna gången. Jag tar gärna upp "kriget" igen nån gång längre fram :)

 

Sen vill jag bara klargöra att jag aldrig har varit särskilt duktig varken på att sparka eller slicka (varken uppåt eller neråt :S). Det kan mina gamla fotbollstränare och flickvänner intyga :mrgreen:

 

Edit: WP senaste posten =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ept cph någon?

 

Jag kör!

 

Både Per Linde och jag blev Sveriges representanter i Nordic Poker Awards, så man ska väl ändå ner på gala :mrgreen:

 

Om rättvisan hade haft något att säga till om hade det självklart varit Kent Lundmark som hade varit nominerad som årets rookie och då hade vi nog jackat hem utmärkelsen till Sverige. Jag hade nog spelat på mig själv till 72x, men inte mindre 8-)

 

Med det sagt är jag riktigt jävla glad och stolt. Eftersom min enda livemerit är andraplatsen i SWOP väljer jag att ta nomineringen som en komplimang till min person, och det smäller minsann högre än liveresultat i min bok :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...