Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjena hur går det för er?

 

Mvh

 

***** Hand History for Game 2997800482 ***** (Prima)

$400.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, December 02, 09:34:12 ET 2009

Table Thermopylae (Real Money)

Seat 2 is the button

Seat 1: enjoy_more ( $560.20 USD )

Seat 2: MR_Jimmy ( $419.20 USD )

Seat 3: Revisorn666 ( $432.20 USD )

Seat 4: bajgora76 ( $469.80 USD )

Seat 5: snidam ( $341.00 USD )

Seat 6: Silvervingen ( $210.00 USD )

Revisorn666 posts small blind [$2.00 USD].

bajgora76 posts big blind [$4.00 USD].

Dealt to MR_Jimmy [ Ac Ad ]

Silvervingen calls [$4.00 USD]

enjoy_more raises [$18.00 USD]

MR_Jimmy raises [$60.00 USD]

Revisorn666 folds

bajgora76 folds

Silvervingen folds

enjoy_more raises [$102.00 USD]

MR_Jimmy raises [$359.20 USD]

enjoy_more calls [$299.20 USD]

** Dealing Flop ** [ Kd, Tc, Qc ]

** Dealing Turn ** [ Kh ]

** Dealing River ** [ 8h ]

MR_Jimmy shows [Ac, Ad ]

enjoy_more shows [As, Ks ]

enjoy_more wins $845.40 USD from main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kallt i Polen, bustade sent igår efter att ha legat bra med i princip hela dagen. Byggde upp en stabil stack och låg länge runt dubbla avg men började blöda utan att spela några potter, fick sitta och raisefolda vilket gjorde att jag halkade ner till avg. Då hittade jag kall4bet-lastet med AK och fick spela en 50k pot (avg 20k) mot QQ och JJ men tyvärr blev det ingen träff.. lite småsurt menmen. Unibetfest idag så man kommer väl inte vara alltför nykter. Blir väl att höra av sig till Staahla, Primören och grabbarna snart och höra ifall de dragit igång med festandet än:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad var det för kuddar? Har också tänkt uppgradera mig ett bra tag.... :-) svårt att hitta något bra dock..

 

Det står Silver Luxwell på lappen i alla fall. Den danska flaggan bör skvallra om att de är gjorde i danmark. Jag fick hjälp inne på sova av en jättetrevlig försäljare, så spring in på närmsta sovabutik så lär det lösa sig. De var inte helt mongoliddyra(finns en sjukt bra historia med Mrjimmy och riktigt dyra sovprylar, men den får han ta själv) heller, även om de såklart kostar mer än kuddar från Ikea. Jag är hur nöjd som helst i alla fall :-)

 

 

Kallt i Polen, bustade sent igår efter att ha legat bra med i princip hela dagen. Byggde upp en stabil stack och låg länge runt dubbla avg men började blöda utan att spela några potter, fick sitta och raisefolda vilket gjorde att jag halkade ner till avg. Då hittade jag kall4bet-lastet med AK och fick spela en 50k pot (avg 20k) mot QQ och JJ men tyvärr blev det ingen träff.. lite småsurt menmen. Unibetfest idag så man kommer väl inte vara alltför nykter. Blir väl att höra av sig till Staahla, Primören och grabbarna snart och höra ifall de dragit igång med festandet än:-)

 

Hf ikväll.. en annan ska sitta själv här hemma och bakfyllegrinda SM på svenska spel. När kommer ni hem? Ni vet att det är grindstuga med PuBuCl nästa veckan va? Förväntar mig att både du och Mrjimmy närvarar genom hela evenemanget.

 

Mvh,

Bak Fyllén

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...