Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag ska dit men fick tyvärr bara en endagarsbiljett till fredagen. Om någon vet någon som säljer till lördag och söndag är jag mycket intresserad. Vi kommer flyga Amsterdam t/r tors-mån så i värsta fall drar man väl dit o röjer lite under resterande dagar. Är f.ö fantastiskt imponerad av rooney...

 

Mvh,

Benelux deluxe

 

Trist!

Var ju ganska mkt kaos vid släppet omss. Borde gå att fixa biljetter på plats? Om det de säger med legkontroll stämmer borde det finnas sällskap där någon inte kunnat åka som har extra med sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist!

Var ju ganska mkt kaos vid släppet omss. Borde gå att fixa biljetter på plats? Om det de säger med legkontroll stämmer borde det finnas sällskap där någon inte kunnat åka som har extra med sig.

 

är inte insatt men låter konstigt. dom skulle kunna ha legkontroll pga någon säkerhetsfråga eller står det någonstans officiellt att biljetter måste matcha?

känns som en snedtolkning alternativt skrämseltaktik vad nu det ska vara bra för. ni som funderar över att köpa borde ju bara maila och fråga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är inte insatt men låter konstigt. dom skulle kunna ha legkontroll pga någon säkerhetsfråga eller står det någonstans officiellt att biljetter måste matcha?

känns som en snedtolkning alternativt skrämseltaktik vad nu det ska vara bra för. ni som funderar över att köpa borde ju bara maila och fråga

 

Det är för att "döda" andrahandsmarknaden. De har väl haft mycket problem med det då efterfrågan är "ganska" hög.

 

Det är sagt att personen som beställt biljetterna får sitt namn på biljetten och denne ska visa leg vid inlösen av biljett. Räcker då med beställaren även om han köpt till ett helt sällskap

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Guetta är nog den som är bäst live där. De kunde skippat två dagar och kört med de som är bra och skippat alla lolzutfyllnadsvenskawannebes. Blir antaligen Gbg för mig, mkt bättre lineup imo. Men samma sak där, två dagar, wth.

 

Lustigt, är det något han är känd för så är det ju att mixa värdelöst. Såg hans livestream från paris för ett par veckor sen och det var ju lagom imponerande. Ser alla utöver nause, adrian o sebjak före honom. Lär väl va nödvändigt med några mindre bokningar för det ekonomiska också kan man ju tycka. Synd att slösa en stor bokning på honom bara :( Alesso är ju hetast atm på alla plan iaf. Och två dagar betyder ju bara mer fest så hellre det och lite utfyllnadsdjs :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lustigt, är det något han är känd för så är det ju att mixa värdelöst. Såg hans livestream från paris för ett par veckor sen och det var ju lagom imponerande. Ser alla utöver nause, adrian o sebjak före honom. Lär väl va nödvändigt med några mindre bokningar för det ekonomiska också kan man ju tycka. Synd att slösa en stor bokning på honom bara :( Alesso är ju hetast atm på alla plan iaf. Och två dagar betyder ju bara mer fest så hellre det och lite utfyllnadsdjs :)

 

Har sett Guetta live och han imponerade inte då jag aldrig gillar hans live-sets, men att ranka dem flesta där före honom är ganska sjukt. Okej , att han gjort många kommersiella produktioner men han är en DJ i högsta klass om man kan sin sak.

 

Haha tänk o klaga på den. Visst hade dom kunnat skippa guetta men utöver det mkt fina bokningar imo! Högst upp på önskelistan nu är deniz koyu, arty eller madeon :)

 

Deniz Kuyo är fin. Madeon är ju så ruggig trots att allt han släppt låter likadant.

 

Ganska sjukt att Göteborg får en betydligt fetare line-up än Sthlm imo. Deadmau5 , Avicii och dem personliga favoriterna Dadalife och Tommy Trash. Dadalife är alltid sjukt sevärda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har sett Guetta live och han imponerade inte då jag aldrig gillar hans live-sets, men att ranka dem flesta där före honom är ganska sjukt. Okej , att han gjort många kommersiella produktioner men han är en DJ i högsta klass om man kan sin sak.

 

Deniz Kuyo är fin. Madeon är ju så ruggig trots att allt han släppt låter likadant.

 

Ganska sjukt att Göteborg får en betydligt fetare line-up än Sthlm imo. Deadmau5 , Avicii och dem personliga favoriterna Dadalife och Tommy Trash. Dadalife är alltid sjukt sevärda.

 

Jag har inget mot hans kommersiella houseproducerande, tycker bara han är rätt ointressant, framförallt som liveframträdande som sagt. Detsamma gäller väl lite med calvin harris, men alesso, axwell, tiesto och ingrosso är nobrainers för mig iaf. De andra är väl mer marginella. Ser dock fram mot att få se vad Breum kan hitta på! Vore kul om han kunde slå lite större internationellt. De flesta i swe vet ju knappt vem han är.

 

Tycker det är synd o klaga på att madeon låter likadant. Han har ju sin stil som är väldigt speciell och lättigenkännlig bara. Hur länge som helst lär det väl inte funka dock, men folk klagar ju likadant på avicii nu liksom.

 

Att avicii och deadmau5 inte kommer till sthlm är ju för att de kör fristående konserter här innan. Synd med dada o tommy dock. Riktigt fina bokningar båda två. Dadas senaste ID är riktigt sjuk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lustigt, är det något han är känd för så är det ju att mixa värdelöst. Såg hans livestream från paris för ett par veckor sen och det var ju lagom imponerande. Ser alla utöver nause, adrian o sebjak före honom. Lär väl va nödvändigt med några mindre bokningar för det ekonomiska också kan man ju tycka. Synd att slösa en stor bokning på honom bara :( Alesso är ju hetast atm på alla plan iaf. Och två dagar betyder ju bara mer fest så hellre det och lite utfyllnadsdjs :)

 

Visste inte att han var känd för det, har iaf varit grym de gånger jag sett honom. Nicky är ganska mycket hetare än Alesso atm imo.

 

Ganska sjukt att Göteborg får en betydligt fetare line-up än Sthlm imo. Deadmau5 , Avicii och dem personliga favoriterna Dadalife och Tommy Trash. Dadalife är alltid sjukt sevärda.

 

Dada och Trash är de som gör att att jag åker till Gbg, hade struntat i både det och Sthlm i annat fall.

 

Sjukare är att Tiestos spelning i Globen i vintras hade bättre line-up. Att de inte fixat Hardwell till varken Stockholm eller Gbg är dåligt imo.

 

Sjukast är att Rebcca och Fiona och Qulinezspelar på main stage på Tomorrowland. Gillade verkligen Troll, men en hit? Kom igen. Deras nya alster är inte något att hänga i granen direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visste inte att han var känd för det, har iaf varit grym de gånger jag sett honom. Nicky är ganska mycket hetare än Alesso atm imo.

 

 

 

Dada och Trash är de som gör att att jag åker till Gbg, hade struntat i både det i Sthlm i annat fall.

 

Sjukare är att Tiestos spelning i Globen i vintras hade bättre line-up. Att de inte fixat Hardwell till varken Stockholm eller Gbg är dåligt imo.

 

Sjukast är att Rebcca och Fiona och Qulinezspelar på main stage på Tomorrowland. Gillade verkligen Troll, men en hit? Kom igen. Deras nya alster är inte något att hänga i granen direkt.

 

Ah älskar Trashs speciella stil och Dadalife kan man inte hata , riktiga lirare.

 

Hela grejjen med Rebecca och Fiona är absurd , lever på imagen och hypen av smart marknadsföring och deras pojkvänner till DJ:s. Bara löjligt rakt igenom.

 

Qulinez Troll är fet. Men deras efterföljande , var? Ja en sämre kopia på Troll. Rätt översjukt att dem blivit signade av Size Matters överlag. Älskar att dem för 3-4 år sedan var residens nere i Magaluf på någon Grabbarna Grus liknande klubb och pumpade produktioner i klass med Basshunter och annan fjortis-pop-techno. Under annat namn än Qulinez ofs. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukast är att Rebcca och Fiona och Qulinezspelar på main stage på Tomorrowland. Gillade verkligen Troll, men en hit? Kom igen. Deras nya alster är inte något att hänga i granen direkt.

 

Haha oj. Qulinez verkar vara riktiga WT-tomtar. Såg något inslag från mtv med dom där dom gjorde bort sig totalt :-? Får väl anta angello såg talang bortom en hit när han signade dom dock, men skulle bli förvånad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hela grejjen med Rebecca och Fiona är absurd , lever på imagen och hypen av smart marknadsföring och deras pojkvänner till DJ:s. Bara löjligt rakt igenom.

 

det där (minus det om pojkvänner) gäller ju för alla producenter som har nämnts i den här tråden.

 

Oh wat inte ens sett detta! Pryda , Bloody Beatroots , Porter Robinson och Paul Kalkbrenner. TACK som fan för infon.

 

pryda släpper sitt album Eric Prydz Presents Pryda samma vecka så den spelningen lär bli awesome.

 

två favoriter från albumet:

 

http://www.youtube.com/watch?v=44dXbAtxNvo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det där (minus det om pojkvänner) gäller ju för alla producenter som har nämnts i den här tråden.

 

pryda släpper sitt album Eric Prydz Presents Pryda samma vecka så den spelningen lär bli awesome.

 

 

Det där är ju bara fånigt att påstå. Fattar inte varför folk ska hata så mycket på såna som ex avicii som inte gjort något annat än spelat sina kort jävligt rätt och fortfarande producerar sjukt bra musik även om han lämnat sina rötter en aning. Många andra har ju också gjort detta för att dra sig mot ett sound som funkar mer hos den stora skaran och det är ju därför det slagit så stort som det gjort nu de senaste åren. Hela genren har ju utvecklats enormt och mestadels till det positiva om jag får säga mitt. Undantagen får väl ses som exempelvis rebecca & fiona som är till synes talanglösa samt hela grejen att varje klubb gärna ska ha en värdelös brud som DJ nu för tiden bara för att. Finns sjukt mkt talang iaf och att det nu blivit så stort ökar ju bara mängden som klarar att försörja sig på det och pumpa ut ännu mer grym musik.

 

Halva grejen med house för mig är energin och den upplyftande euforiska känslan som tillsammans med alkohol blir helt absurd. Happy house sas och ingen gör just den biten bättre än madeon! :) Måste vara den fränaste känslan som finns att som producent spela inför en publik i total eufori av något man själv skapat.

 

 

Prydz levererar alltid :)

 

 

Mycket fin house lista Dr!

 

+1 finns många godbitar att ta från den:-)

 

Ty :) Kul att så många subscribat! Finns så sjukt mycket grymt som är osläppt också. http://www.beatmyday.com rekas för dom som vill hålla lite koll!

 

Dansdakar e spikat. Även Carl Cox 18e på Berns...

 

Suger ju att missa dansdakar men har tenta måndagen efter den helgen :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bra att det blivit så stort som det blivit Rooney , men när dem "nya" kommer upp och gör samma produktioner som efterliknar det Avicii gjorde för 2 år sedan så blir man snabbt less. Jag vill att det ska slå igenom , men då får det gärna komma nya orginella DJ:s med unika sounds också för utvecklingen.

 

Är rädd för att housen nåt sin topp , kolla bara årets Melodifestival. Jag syftar på Danny främst. Då försvinner charmen helt enkelt. Aja , kanske bara jag som tycker så. Hur som helst , musiken ger en glädje. Det är väl det som är det viktiga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bra att det blivit så stort som det blivit Rooney , men när dem "nya" kommer upp och gör samma produktioner som efterliknar det Avicii gjorde för 2 år sedan så blir man snabbt less. Jag vill att det ska slå igenom , men då får det gärna komma nya orginella DJ:s med unika sounds också för utvecklingen.

 

Är rädd för att housen nåt sin topp , kolla bara årets Melodifestival. Jag syftar på Danny främst. Då försvinner charmen helt enkelt. Aja , kanske bara jag som tycker så. Hur som helst , musiken ger en glädje. Det är väl det som är det viktiga.

 

House har definitivt nått sin topp. Producenter kastar ut väldigt mycket på ren slentrian känns det som.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...