Gå till innehåll

Snacktråd SM - HU Texas Hold'em


Tiggr

Recommended Posts

19 30 lägger jag mig i soffan för att se simpsons och vila lite innan HU eventet drag igång, jag ställer t.o.m väckar klockan på 19 55 ifall jag skulle somna.

Nu klockan 06 00 vaknar jag och fattar ingenting. Jag kom iaf inte sist!

grattis flugan

 

Positiva är ju att du har en fantastiskt fin dygnsrytm?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 86
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, jag dominerade ju den fullständigt och han var ju ett skämt i mina ögon, jag ägde honom rätt hårt, la många re-bluffs etc..

 

Synd bara att QQ inte får stå pre mot J8... var helt klart värd en vinst i denna, suck!

 

Hur såg min syn med A7 ut Sahla? Helt korkad eller?

 

 

OK att jag klonkade när jag ställde med min J8 när jag var lite shortstackad men du hade fortfarande ett markerövertag efter det.........men till vilken nytta var det när du synar bort större delen av dina marker med din A7 hand efter att jag totalt spelat ut dig i den handen. Den synen hade du inte gjort om du verkligen trode du hade en så stor edge mot mig i spelet.......hahaha

 

 

Sure kalla mig fisk.......BUT I STILL BEAT YA AZZ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK att jag klonkade när jag ställde med min J8 när jag var lite shortstackad men du hade fortfarande ett markerövertag efter det.........men till vilken nytta var det när du synar bort större delen av dina marker med din A7 hand efter att jag totalt spelat ut dig i den handen. Den synen hade du inte gjort om du verkligen trode du hade en så stor edge mot mig i spelet.......hahaha

 

 

Sure kalla mig fisk.......BUT I STILL BEAT YA AZZ

 

orka...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK att jag klonkade när jag ställde med min J8 när jag var lite shortstackad men du hade fortfarande ett markerövertag efter det.........men till vilken nytta var det när du synar bort större delen av dina marker med din A7 hand efter att jag totalt spelat ut dig i den handen. Den synen hade du inte gjort om du verkligen trode du hade en så stor edge mot mig i spelet.......hahaha

 

 

Sure kalla mig fisk.......BUT I STILL BEAT YA AZZ

 

Shortstackad?! Hmm...Blinds var 50/100 och du satt med 2500, dvs 25 BBs...

 

Det är inte att vara shortstackad lillevän... och eftersom du dubblade där är vi tillbaka på startstackar.

 

Du spelade absolut inte ut mig i den handen, var väl 50/50 om du var tom eller hade nuts. Jag tog synen för jag var så fruktansvärt trött på dig och dina donkspel som du satte hela tiden.

 

Du vann ja, på tur, även den avgörande handen har du tur i så du lever väl på det. Skönt att du bubblade iaf, helt rätt även du lottade flertalet all-ins mot honom också..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shortstackad?! Hmm...Blinds var 50/100 och du satt med 2500, dvs 25 BBs...

 

Det är inte att vara shortstackad lillevän... och eftersom du dubblade där är vi tillbaka på startstackar.

 

Du spelade absolut inte ut mig i den handen, var väl 50/50 om du var tom eller hade nuts. Jag tog synen för jag var så fruktansvärt trött på dig och dina donkspel som du satte hela tiden.

 

Du vann ja, på tur, även den avgörande handen har du tur i så du lever väl på det. Skönt att du bubblade iaf, helt rätt även du lottade flertalet all-ins mot honom också..

 

Jag väl inte låta bitter, men du fick iaf spela :evil:

 

För övrigt så hoppas jag att du tar ditt ansvar och dumpar över halva din stack om vi hamnar på samma bord :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

19 30 lägger jag mig i soffan för att se simpsons och vila lite innan HU eventet drag igång, jag ställer t.o.m väckar klockan på 19 55 ifall jag skulle somna.

Nu klockan 06 00 vaknar jag och fattar ingenting. Jag kom iaf inte sist!

grattis flugan

 

lol jag kan riktigt se din yrvakna min när du ser 06:XX på din klocka på morgonen och mår sådär när du insett att kuk klockan inte ringde. Men samtidigt lite för trött att bry dig för mycket....men för sur för att kunna somna om ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...