Gå till innehåll

Mina pengar tillbaka tack!!!!


ElegantBB

Recommended Posts

Jävla ********...varför har ni frysit Omaha borden? torskat 10 inköp så jag vill spela nuuuu...snällla fixa skiten för i faaan jag var inne i flera stora poitter sen fryser ni bordeeeeeen!!!!!! jävla skit klient!!!... och man får inte till***aka sina penagr heller ....

 

Ge mig mina pengar så jag kan spela texas!!!!!

 

Nån som kommer in på PLO?

 

Asså jag bryr mig inte om att ni fryser PLO men jag kan inte äns nå mina pengarrr .. daaaamp

 

Förlåt för mitt utbrott, men är det nån som kommer in på plo? jag kan förstå att borden kan försvinna ibland men borde man inte få tillbaka sina pengar då? det är väldigt tiltande att behöva sitta och vänta när man precis torskat 10 inköp. Jag tablade 8 bord och hade 80% av rullen på spel och nu sitter dom fast :/ jag orkar inte sätta in pengar på en annan sida det blir för jävla jobbigt.

 

Men man blir ju så jävla arg, torskat skit mkt pengar på rent otur till fiskarna och plötsligt fryser borden plus mina pengar. PLO på everest dör ut vid 01:00 och jag vill gärna hinna spela lite till men det går ju inte när mina pengar sitter fast.

 

Nu har borden dykt upp igen men det är bara 1 bord uppe och mina pengar är fortfarande fast men supporten svarade nu o de skulle undersöka problemet.

http://www.spelalagom.se/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...