Gå till innehåll

50$ till den som hittar mig en ny laptop


Alexander_____

Recommended Posts

Min gamla asus börjar ge upp och jag behöver köpa en ny. Den som kan rekommendera mig en som jag köper får ett 50$ skick på ftp.

 

* Jag vill kunna köpa den online eller i butik i lund/malmö.

* 1920*1200 upplösning eller likn men det ska vara widescreen.

* windows 7

* hdmi utgång

* den ska vara BRA och gärna bra ljudsystem.

inget max pris.

 

tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar nog ingen roll tror jag. Är van vid 17" men 15" blir kanske smidigare. Beställer nog imorgon, blir Karvos om inget bättre förslag kommer.

Enligt en undersökning som ett försäkringsbolag gjorde var HP Laptops sämst på att hålla. 25% hade gått till service under en 2 års period, sen finns det vissa brister i den datorn. Den har tex bara ddr2 minnen och när du ändå ska safta på borde du definitivt ha en SSD disk ska kolla om jag orkar pilla ihopp en custom dell.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

http://www.webhallen.com/prod.php?id=104786

 

Jag rekommenderar denna datorn, eftersom den är väldigt prisvärd till de komponenterna datorn har.

 

Sen ska du inte förvänta dig något bra ljudsystem av en bärbar eftersom dom inte är gjorda för att ge ut bra ljud, men om jag ska rekommendera en bärbar som är bra på detta området så är valet Apple.

 

Jag valde som sagt denna datorn till dig eftersom den kommer uppfylla dina krav, jag tycker det bara är onödigt att lägga ut 20-30k på en dator eftersom inom ett år så kommer den att hänga efter teknikmässigt som alla dagens teknikprylar gör.

Men det kommer du inte märka förens 1.5-2 år framåt!

 

/Philip:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...