Gå till innehåll

Isildur1


luckyz

Recommended Posts

Från DI:

53. Sorgligt 2009-11-18 16:56

Här har vi en spelberoende stackare (2000 händer och minus 18 mille, mao. statistiskt säker förlusttrend) som hamnar i rekordböckerna. Vilken rubrik härnäst? Heroinbrukare tar rekord dos och överlever?

Fattar inte folk att detta är en sjuk människa?

Doktorn

 

lite lol faktikst :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ryktas det på 2+2 att theitalienstyle som påstods ha en spelstil väldigt likt Isildurs försvann från IPoker samtidigt som han dök upp på Full Tilt. theitalienstyle påstås också ha varit Blom90.

 

Det är som jag fattat de officiellt att blom90 är theitalienstyle, men sedan om han är isildur..njaa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ryktas det på 2+2 att theitalienstyle som påstods ha en spelstil väldigt likt Isildurs försvann från IPoker samtidigt som han dök upp på Full Tilt. theitalienstyle påstås också ha varit Blom90.

 

Blom försvann även ifrån b2b (zebul_ON) exakt när isildur1 dök upp och zebul har inte synts till sen dess. Känns ju inte som att det krävs några fler "bevis" för att man ska fatta att isildur1 är blom men som jag skrev tidigare i tråden är det bara dumt att starta en spekulationstråd:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article6186582.ab

 

"Tony G anser är skadligt för en ung person – han skriver att ”Isildur1” är 19 år"

 

Vet Tony G vem Isildur är? Blom90 är väl 86a? Eller gissar han bara på att det är Blom90 och utgår därför för att 90 betyder 1990?

 

Blom90 är 90a, alltså 19 år...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article6186582.ab

 

"Tony G anser är skadligt för en ung person – han skriver att ”Isildur1” är 19 år"

 

Vet Tony G vem Isildur är? Blom90 är väl 86a? Eller gissar han bara på att det är Blom90 och utgår därför för att 90 betyder 1990?

 

Lite research innan du skriver något kanske?

 

Blom90 har en storebror som är 86a... Vad han lirar för något är jag dock osäker på, men tveksam till att det är lika högt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite research innan du skriver något kanske?

 

Blom90 har en storebror som är 86a... Vad han lirar för något är jag dock osäker på, men tveksam till att det är lika högt.

 

 

Vet inte var jag hört att han är 86a men trodde det var den allmänna meningen att han var det. Källa på att han är 90a? förutom nicket naturligtvis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...