Gå till innehåll

Exklusivt VIP race för alla forummedlemmar!


H5Koffe

Recommended Posts

Exklusivt forumrace på High5action.com

 

19-30 november arrangerar High5action ett exklusivt VIP Race för alla medlemmar på Pokerforum.nu. I prispotten ligger fem galna prylar, till ett värde av cirka 30 000 svenska kronor.

 

De fem spelare som tjänar in flest VIP-poäng under perioden 19-30 november kommer att belönas enligt följande pristrappa:

 

Missa inte chansen att tävla om dessa fantastiska priser (Vinnare tillkännages 1:a december):

 

1:a plats – 40 tums platt-tv från Samsung

2:a plats – Sony Playstation 3 (80GB)

3:e plats – Sony Handycam DCR-57

4:e plats - XBOX 360 Elite HDMI (120GB)

5:e plats - iPod Nano 5th generation (16GB)

 

OBS! Alla som vill delta i detta race måste skapa konto via Pokerforum.nu/Poker.se.

 

Ni som inte redan har konto på High5action, använd denna länk och få 1000% upp till €5 000 på er första insättning.

 

Ställningen kommer att kunna följas i denna forumtråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 59
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad lirar du för stakes pingvinen? Jag tror jag är skyldig dig en rematch ;)

 

Wut? Why? Har jag dragit ut dig med hålpipa? Det är inte helt ovanligt att jag gör sånt mot forumiter. :-P

 

Lirar upp till PLO50 för tillfället. Kommer nog försöka lira 5-korts omaha på runt de nivåerna i racet. Av vad jag sett tidigare är folk nästan sämre på 5-korts än på vanlig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wut? Why? Har jag dragit ut dig med hålpipa? Det är inte helt ovanligt att jag gör sånt mot forumiter. :-P

 

Lirar upp till PLO50 för tillfället. Kommer nog försöka lira 5-korts omaha på runt de nivåerna i racet. Av vad jag sett tidigare är folk nästan sämre på 5-korts än på vanlig.

 

Onda tungor har gjort gällade att det i detta fall skulle ha varit tvärtom :)

Får bli en raincheck till nästa forumturre ist, 5-korts omaha låter som ett riktigt pingvinspel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20k för en 40 tummare? njaaa

 

Njä det var det jag var lite fundersam över också.. Men räknar du på 30k i priser totalt och drar bort priset för kameran, xboxen osv så blir det väl ca 20k kvar som TVn då ska ha kostat/kostar?

 

Och med tanke på att man kan få en rätt okej 42" full HD lcd för typ 7-8k så känns det väl kanske lite off?

 

Rätta mig gärna om jag har fel :). Kan ju då eventuellt vara någon slags ny modell som är dyrare annars, med LED-teknik och så, lite därför jag undrar vad det är för någon..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon anledning till att den är vit på alla banners som gör reklam för racet?

 

Den grafiker som producerade dessa banners tycks ha tagit en bild från en standard XBOX 360, som är vit.

 

Produkten som delas ut är en "XBOX 360 Elite – Svart, HDMI, 120GB".

 

Mvh,

 

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den grafiker som producerade dessa banners tycks ha tagit en bild från en standard XBOX 360, som är vit.

 

Produkten som delas ut är en "XBOX 360 Elite – Svart, HDMI, 120GB".

 

Mvh,

 

Kalle

 

Gutt, bra att veta. Sköna arbetstider du verkar ha förresten. :-)

 

Började racet vid midnatt, eller vad gäller? Lirade in några poäng nyss och hoppas ju på att de räknas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gutt, bra att veta. Sköna arbetstider du verkar ha förresten. :-)

 

Började racet vid midnatt, eller vad gäller? Lirade in några poäng nyss och hoppas ju på att de räknas.

 

Här jobbar vi 24/7:-D

 

Racet startade vid midnatt, och resultat från denna första race-dag kommer att dyka upp under fredags morgonen.

 

Uppdatering sker därefter i samma anda, varje morgon, till dess att racet är avslutat.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...