Gå till innehåll

Bonus o Rakeback samtidigt


grebgokz

Recommended Posts

Bonus o Rakeback samtidigt hur blir det?

 

Har ju rakeback men är nu erbjuden en bonus. Hur påverkar bonusen min Rakeback?

 

Är det som när man handlar i shopen att din MGR minskas med bonusen då? Eller dras det direkt från din rakeback?

 

För om det är MGR som minskas med 100$ (för en 100$ bonus) så ger ju ändå bonusen mer tillbaka än rakebacken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lånar tråden med en liten fråga.

 

Jag fick just en deal på en sida och affen ber mig lämna "bonuscode" rutan tom för att jag får ju rb. Måste jag göra det? Jag kan väl inte förlora något på att skriva in koden eller är det som affen säger att jag måste lämna rutan tom?

 

thx

 

Följ affens råd om du vill ha din RB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lånar tråden med en liten fråga.

 

Jag fick just en deal på en sida och affen ber mig lämna "bonuscode" rutan tom för att jag får ju rb. Måste jag göra det? Jag kan väl inte förlora något på att skriva in koden eller är det som affen säger att jag måste lämna rutan tom?

 

thx

 

Jag fick bonus + rakeback när jag signade hos FTP. Dvs, välj annan affe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Akta dig för Rakebacklovers bara!!! Lurade mig på $500 genom att ha sin "egna" rakeback-metod som dom räknar ut med formeln:

 

RB = (MGR*0,27)-BONUSAR-KOSTNADER-SHOP

 

Så kostade mig $90 bara att göra min insättning på FTP.....

Dom har inte gett dig det du ska ha än?

Om jag var du skulle jag kontakta FTP. Har för mig att FTP-representanten har skrivit här att man kan bli retaggad till en annan affe om den affen man signade med missköt sig. På så vis kan du slippa bli scammad på rb-utbetalningen framöver å som en bonus får förhoppningsvis rakebacklovers skit av FTP för att dom missköter sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom har inte gett dig det du ska ha än?

Om jag var du skulle jag kontakta FTP. Har för mig att FTP-representanten har skrivit här att man kan bli retaggad till en annan affe om den affen man signade med missköt sig. På så vis kan du slippa bli scammad på rb-utbetalningen framöver å som en bonus får förhoppningsvis rakebacklovers skit av FTP för att dom missköter sig.

 

Tack för idén, ska nog testa det då. Nej dom har inte gett det jag ska ha än, är $500 som fattas.. Har mailat fram och tillbaka ett dussintal gånger och nu har dom helt enkelt slutat svara, detta efter man tagit dit ett antal andra storrejkare också.. Det var tacken..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han pratade dock inte specifikt om FTP, finns risk att han hamnar hos en annan affe om han skriver bonuscode när han registrerar på en annan sida.

 

Den här tråden ligger i FTP:s egna del på forumet. Jag tar för givet att om man ställer en fråga här så gäller det FTP. Om inte, så är han helt enkelt en *****.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är helt korrekt att bonusen minskar din MGR. Löser du ut $20 bonus så minskar din MGR med $20 (dvs du "förlorar" $5,4 i rakeback).

 

Bonus+rakeback är värt ungefär 50% rakeback, lite beroende på vad du lirar för spel, så du ska absolut ta alla bonusar du får erbjudande om.

 

Tack för svar.

 

Jag har 18 dgr på mig att ta den nu så fort jag spelat klart en bonus jag har på "en annan sajt" (bäst o inte nämna den på FTP forumet :shock: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...