Gå till innehåll

Lyxfällan 12/11


Limmet

Recommended Posts

  • Svars 72
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur kommer det sig att en snygg kvinna väljer att vara tillsammans med och föda en sån persons barn? Jag menar bruden ligger på BB och ska föda ungen samtidigt som idioten spelar bort deras besparingar. Vad är det för fel på vissa kvinnor?

 

Tycker hon hade en grymt pokerface. När dom kom fram till att han i snitt losat 19k/månad så rörde hon inte en min.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker hon hade en grymt pokerface. När dom kom fram till att han i snitt losat 19k/månad så rörde hon inte en min.

 

Du får nog jobba på dina reading skillz. :-P Hon la huvudet på sned, tittade på honom och gjorde en väldigt tydlig min.

 

Snubben har lixom gjort 1 inlägg under hela 2009 och så inlägg nr2 är ett hatinlägg till mig =)

 

Talar det emot honom eller dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Själv tycker jag morgonen efter är värre...

 

Nu har ju inte jag torskat sådär mycket på en kväll. Mitt största tapp var $3500 (~25000 SEK) och det var hemskt på kvällen/natten. Men sen när jag vaknade efter 2 timmars sömn för att åka till jobbet... Ja, det var inte kul. Samtidigt kändes stortorsken så avlägsen och man undrade om det verkligen hade hänt. Skum känsla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...