Gå till innehåll

Hur många ska spela riktiga SM?


RDanneskjold

Recommended Posts

  • Svars 71
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ja, inte varit iväg nånstans sen i somras så har byggt upp värsta abstinensen:roll: du ska inte haka på till warzawa? förutom linköpingsfiskarna som jag åker med så kommer även bland annat irl-kungen staahla, tror punken och lånGago ska dit också;-)

 

aja, mkt ot nu, för att slänga in något relaterat till tråden så tror jag the nidroon är storfavorit i år, resa dvs.

 

Warzava skulle vara trevligt men jag har ju han den där skolan HeHe :) Man kanske inte tror det på sättet jag skriver, jag vet att MikeTime och Ängeln inte gjorde det i alla fall, de trodde jag var cirka 35år Ha Ha! Goa gubbar de de där två! ;) Hoppas att det blir mer av Mikes goa liveturrar i år!

 

Men gärna någon annan gång!

 

kul men sm fkatsikt, man kan bli mästare 2 gånger på ett o samma säsong wiiiie!! haha :P

 

SM spelas bara en gång per år så blir svårt men man ska alltid försöka Ha ha! :D

 

Är väl inte så konstigt när Svenska Spel inte får ge övervärde/bonusar/rakeback osv.?

 

Håller med ovanstående!

 

det tog mindre än ett dygn för denna tråden att bli längre än den andra sm-tråden som funnits i över tre veckor, just saying...

 

Vilken tråd? *skojar* haha!

 

levla är kul tycker vissa!

 

Skaffa ett liv

 

Jag tror på mig själv som vinnare i riktiga SM om jag ska spela riktiga SM. Hört rykten om att megakillah tänkte stejka mig i riktiga SM så förmodligen blir det gejm den 5e!

 

Om jag inte spelar och vinner så tror jag som okocha på Nidroon, han verkar het i år.

 

Jag avsatte faktiskt lite pengar till en så kallad "stake" igår. Denna stake inkasserade således 2515kr till min bankrulle, ett mycket skönt tillskott skulle jag vilja säga. Tror att de blir de pengarna som används till riktiga SM den femte December 2009 på Svenska Spel. Tror nämligen att de är mycket tur i de där pengarna då spelaren jag anlitade inte har "alla ikoner på skrivbordet" så att säga HeHe :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska spela riktiga SM, glömde jag säga jag spelar bara riktiga SM? Och inget annat än riktiga SM, vem skulle vilja spela något annat än riktiga SM, för vem vill vinna något som inte är riktigt?

 

Nej jag är inte så trång synt som tråd skaparen och låser mig fast vid en sak och allt annat är fördjävligt, utan jag tänker både spela på unibet och svenska spel. Jag anser dem lika prestigefulla, den enda skillnaden att Unibet har övervärde och på så sätt får de ett plus i kanten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara högersvin som hatar staten som inte vill att Svenska Spel ska anordna det riktiga SM, men som sagt, färdigdiskuterat. Vilka ska spela det riktiga SM?

 

Jag ska spela det riktiga SM.......och inte fan går det på Svenska Spel, tycker att det är tragiskt att de ger sig på det igen sen man klantat till det så ordentligt en gång redan :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kommer helt klart vara värt det. Dem kör en jävla massa microstake-satteliter med sjuka övervärden jämt typ. Kommer drypa av fisk så att säga :-)

 

Aha härligt. Blir kanske in och försöka kvala in via nån 20e satte eller så då :)

Fast om det är sånt värde som du säger så bli det nog direkt buyin annars obv ;-)

 

ca 200€ tror jag

 

Ty sir.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...