Gå till innehåll

Fiskigt nätverk?


MoSArdEJ

Recommended Posts

Tjena,

Jag har lirat uteslutande på SvS i 1.5-2 år nu, tidigare lirade jag på dollar/euro siterna men det var som sagt ett bra tag sen nu. Jag vill utöka med ytterligare en site eftersom jag tror att det kan sporra mig att grinda mer, och tänkte be er om hjälp eftersom jag har noll koll på de andra siterna these days. Jag kommer att lira 1/2 i början, eventuellt lite 2/4. Är ute efter en riktigt fiskig site, SvS toppar väl den ligan så rubriken kanske borde vara näst fiskigaste nätverket:)

De siter jag funderar på:

 

Lucky Ace Poker/888 nätverket:

En polare sa att det var rätt fiskigt här tidigare, hur är det nu? Någon som lirar här?

 

PowerPoker

 

OnGame:

Går det att spela på klienten? hatade den för 2-3 år sedan, har hört att den är ännu värre nu... Fortfarande fisktätaste dollarnätverket?

 

IPN nätverket:

För att man kan lira i euro, men har noll koll på motståndarkvaliten.

 

Hoppas att det finns någon där ute som har tid att tipsa mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kört en hel del på ongame senaste månaderna, sjukt mycket action.

clienten är ju som den är, men jag tycker den är helt okej.

dom har ju tagit bort att man måste lämna sätet för att rebuya.

minns när man fick va sjukt snabb för att inte missa en omgång.

 

men dom har haft mycket problem också, ibland stänger dom ett bord man är på utan förvarning, sen tar det upp till ett dygn innan man får tillbaka pengarna man hade på det bordet.

Sen händer det nån gång per dag att bord stannar upp tills alla händer är färdigspelade. då drar dog igång igen med en ny lottning för knappen.

 

men ANNARS så är den helt okej :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I mitt tycke är Everestpoker skit fiskigt, men vettifan om ni andra tycker detsamma :P

 

Everest är ju söndergrindat på alla stakes över NL100 imo.

 

Ongame är helt klart fiskigast på low/midstakes. Microstakes är fiskigt överallt så klart. Svenskaspel är bra jävla fiskigt oxå men deras 5-bordsregel, buggiga klient, vidriga layout osv får iallafall mig att rysa av obehag.

 

Ongame är oxå buggigt men den duger att lira på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kört en hel del på ongame senaste månaderna, sjukt mycket action.

clienten är ju som den är, men jag tycker den är helt okej.

dom har ju tagit bort att man måste lämna sätet för att rebuya.

minns när man fick va sjukt snabb för att inte missa en omgång.

 

men dom har haft mycket problem också, ibland stänger dom ett bord man är på utan förvarning, sen tar det upp till ett dygn innan man får tillbaka pengarna man hade på det bordet.

Sen händer det nån gång per dag att bord stannar upp tills alla händer är färdigspelade. då drar dog igång igen med en ny lottning för knappen.

 

men ANNARS så är den helt okej :D

 

Verkar helt jäkla ospelbart tycker jag efter att läst ditt inlägg.

Måste vara sjukt värde om man stannar kvar där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...