Gå till innehåll

nybörjar dagbok micro ftwnzzz


Appelzor

Recommended Posts

Jaha, då var det dags att skaffa en dagbok här för att kunna hålla lite mer koll på sitt spelande.

 

Jag är en kille(man?) på 20 år och har ett jobb på 70% , därför har jag en del fritid att slå ihjäl. Hur gör man detta på bästa sätt? Jo på ett sätt där du kan tjäna mer pengar, så det blev poker.

Har hobby-lirat i ca 2 år , har väl blivit en del pengar men inga större summor.

 

Tänkte nu försöka bygga en liten rulle av 100$. Detta genom att endast lira SnG's (2$,5$) Både DoN och vanliga.

 

Skapade dagboken mest för att kunna föra lite anteckningar om hur spelet har gått samt att få respons på hur jag kunde ha spelat händer bättre. Och lite om livet i allto!

 

Jag börjar med att sätta upp några rimliga mål för mig.

 

[ ] Få rullen till 200$ inom slutet av november.

[ ] Börja spela på 5$ DoNs som standard.

[ ] Dammsuga lägenheten och tvätta 1 gång i veckan!

[ ] Se till att utföra någon typ av träning 4 gånger i veckan (löpninggym)

 

Samt så sätter jag mål för hur bankrullen ska se ut innan jag går upp en nivå i DoNS samt SnG.

 

5$ DoN : 175$ (35 inköp)

10$ DoN: 400$ (40 inköp)

5$ Vanlig SnG: 225$ (45 inköp)

10$ Vanlig SnG 450$ (45 inköp)

 

Rulle för närvarande: $114.88

 

Varför jag har lägre inköp på DoNs än vanliga SnG's kan folk finna märkligt. Men enligt statistik har jag mycket högre RoI på DoNs än dem sng's jag spelat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du bor ensam och har exakt noll irl-kompisar va? ;)

Bor ensam, har kompisar. En del får t.om komma på besök. :-)

Var länge sedan jag städade för att behaga någon dock. Har kanske inte så mycket med pokern att göra iofs, jag tycker att folk är alldeles för renliga nu för tiden. 1gång i veckan? Nazimetoder. Går ju att skotta då. Våga skita ner er!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...