Gå till innehåll

Se FC Barcelona VS Real Madrid med Everest Poker


EverestPoker

Recommended Posts

Vill du åka till Barcelona och se FC Barcelona VS Real Madrid den 29 november? Då ska du vara med i vår forumturnering den 5 november kl 20.00 svensk tid. Inköpet är bara 1 dollar och vinnaren får ett prispaket med en fotbollsresa för 2 personer värt $2500.

 

Priset är personligt och kan inte överföras eller bytas mot kontanter. Om vinnaren inte kan resa till matchen den 29 november kommer vinsten att gå till tvåan osv.

 

Info om turneringen:

Tid och datum: 20.00 svensk tid (19.00 GMT) torsdagen den 5 november

Inköp: $1

Prispott: Fotbollsresa värd $2500

ID: 35114814

Kommentar: Poker.se - soccer

 

 

 

Har du inget Everest konto så öppna ett här och ange koden PSE1000 tillsammans med din insättning (5 dollar räcker) så får du $1000 i välkomstbonus. Inte illa jämfört med standardbonusen på $200!

 

Hör gärna av er med frågor!

 

Vi önskar alla lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har redan konto. Kan jag inte delta då? Ser ingen turre på Everest iaf.

 

Mitt nick där är EDW87

 

Kolla under "Private" 19:00 5 november, inköp $1+0. I min klient så står det inget namn i huvudlobbyn, men klickar du in i turneringslobbyn på ID: 35114814 så heter turren "Poker.se - El Classico".

 

Edit: inte jättehaj på Everests klient, men kolla så att du inte har några filter påslagna så att du tar bort för billiga turrar eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du inget Everest konto så öppna ett här och ange koden PSE1000 tillsammans med din insättning (5 dollar räcker) så får du $1000 i välkomstbonus. Inte illa jämfört med standardbonusen på $200!

 

Hör gärna av er med frågor!

 

Vi önskar alla lycka till!

 

en fråga min sambo hon funderar på att öppna ett konto där får hon 1000 då om hon sätter in 5 d ??? själv har jag ett gammalt konto där kommer inte i håg varken lösen eller nick:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du inget Everest konto så öppna ett här och ange koden PSE1000 tillsammans med din insättning (5 dollar räcker) så får du $1000 i välkomstbonus. Inte illa jämfört med standardbonusen på $200!

 

Hör gärna av er med frågor!

 

Vi önskar alla lycka till!

 

en fråga min sambo hon funderar på att öppna ett konto där får hon 1000 då om hon sätter in 5 d ??? själv har jag ett gammalt konto där kommer inte i håg varken lösen eller nick:mrgreen:

 

 

Hon får en $1000 IBA bonus med en $5 insättning.

Kontakta supporten angående ditt konto så kan de hjälpa dig.

 

Mvh,

Angelica

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...