Gå till innehåll

The well: The NIDRoooooooooOooOoOOnn


Leooo

Recommended Posts

  • Svars 154
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

när ses vi?

polare irl, liksom?

 

EDIT: FIRST B-)

 

Så fort rälsen e lagda så man kan tåga imellan lule härnta obV

 

 

first!!! edit: not =(

 

 

Hur ser din viktgraf kontra pokergraf ut senaste året?

 

 

Hur bra är Harrypkr?

 

Droger: good or bad?

 

AK eller QQ?

 

Vägde 70kg när jag börja poker, 91kg efter 9månaders spel nu vägar jag ca 80kg

 

Harry är väl inte jättekass, påminner mkt om mig imo men tror han gular.

 

AK obvvvvvvvvv

 

vad synar du 4bets med för range?

vilka på svs har du inte edge mot?

är det ev+ att vara dryg i chatten?

är du rungood?

hur många svs-konton har du spelat på? anser du att det är fusk att spela från olika konton?

 

Synar 4bets om det verkar profitabelt

Nabbes, smuts, hirst, chips, brickan kan jag säga på rak arm men säkert många fler!

Defnetivt ev+ att va dryg i chatten mot vissa

Im that good

Tror det är 6st

Nej anser det inte är fusk med tanke på PT,HM osv

 

 

Vad spelar du för stats?

 

Hur mycket pengar har du tjänat all time?

 

Hur länge har du spelat?

 

Anser du dig själv vara top 5 på pf?

 

Vad är din styrka som pokerspelare?

 

Spelar 26/20 med 3b på 11%

 

Ca 2mill, och då är jag back alla siter utom svs

 

Spelat sen okt 2007 SH sen feb 2009(nystart från gul)

 

Topp 5 på pf? hahahahahahaha

 

Att folda när jag är slagen och betta when i got the best of it

 

vem slår längst drive av dej och jay (dorriss) ? tala gärna utav erfarenhet irl (när vi va på ballbreakers)

 

Tror jay drev mig med 3yards dvs 2m.....

 

 

Varför gick du upp så snabbt i stakes jämfört med andra spelare?

 

Tror jag har lättare att anpassa och hittar läckor hos fi och mig själv snabbare än standard ialf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken nivå startade du på i februari? Endast 5man? Berätta lite kortfattat om resan till den nivån du är på nu!

 

Okkk fick 3200kr av csn för hyra och skulle inte betala värden på 10dar. Så satte om 2k på svs satte mig på ett 1020FR bord, gick lite upp och ner men tillslut kom nyckelhanden.

 

200bb deep öppnar jag 77 blir synad av Z7 (regg) flopp Q107 han checkraisar. Synar, turn Q han bettar jag synar river 7 han överpushar jag synar han har Q10.

 

Hade då 8k gick ur bordet casha ut mina 2k till värden.

 

Börja grinda 2.5/5 (NL1k) med mina 6k tog dom till 20k och låg runt där ett tag tills jag vann först 500+50 turren på en lördag (20k) Veckopotten på en söndag det gav ett tillskott på 60k. Hade då 80k och börja veva 5/10-10/20 gick inge vidare upp o ner ialf hur som helst gick jag upp till 2550 med 200k i rullen i mitten av maj, gick ok men takras i juni och jag var i princip gul.

 

Hade 34k kvar då jag igen vann 500+50 på en lördag och veckopotten på en söndag. Hade 100k igen men spelrädd, ialf kolla jag på några av puni's videos på PK och börja +a rätt ut började spela HU och det gick rätt bra och hade några reads på några av reggsen som jag körde stenhårt på samt att dom fort trodde jag va like dålig vilket jag lyckades anpassa mig till osvvvvvv

 

Det i combo med en rush har gjort mig 2mill i sommar/höst vilket är sjukt kul :-)

 

Sammanfatta så gott jag kunde!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur skulle du reagera på t.ex weddie, om han valde att trycka en 100€-sedel i fickan på dig och ber dig gå, när du vill ha ut honom ur ert gemensamma rum, efter att ha du har ordnat hemsläp?

 

Om du skulle få en förfrågan om att bli Sveriges statsminister. Skulle du tacka ja och levla Sverige för en tid?

 

I am the VegatrOoOoooooN.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-)

Vad är viktigast för dig; vinna mest på poker eller vara bäst på poker?

 

Är mer intresserad av att va bra än att vinna atm för att vinna riktigt mkt på lång sikt.

 

Dock knepigt här då man blir sågad vid fotknölarna för att man har några felaktiga uppfattningar efter 9månader SH och typ 4månader HU, men hänger inte här för att bli lärd, det är mest ba kul!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur skulle du reagera på t.ex weddie, om han valde att trycka en 100€-sedel i fickan på dig och ber dig gå, när du vill ha ut honom ur ert gemensamma rum, efter att ha du har ordnat hemsläp?

 

Om du skulle få en förfrågan om att bli Sveriges statsminister. Skulle du tacka ja och levla Sverige för en tid?

 

I am the VegatrOoOoooooN.....

 

Skulle säga takk och gått ner i lobbyn och fixat ett nytt rum for me and ma hoe.

INTE yrat om att rummen är slut och låtit hon suga av mig i mitt gemensamma rum medans weddie grinda ialf.

 

Skulle göra om svergie till duktattur sen skulle jag flytta alla städer 40mil norr om deras nuvarande position utom dom nordligaste obv för att kraften finns i norrland (se. Megakillah)

 

Känns aningen motsägelsefullt det dära hörru.

 

Bevisa motsatsen Mr.J4s!

 

1. Hur har du utvecklat dina pokerkunnskaper?

2. Kommer du stanna på någon nivå tror du eller alltid försöka komma högre?

3. Hur kommer det sig att du inte verkar bry dig om pengar och dess värde?

4. Vad skulle du jobba/syssla med om du inte spelade poker?

 

Genom att spela allt och alla och spelat mkt

 

Kommer alltid försöka bli bättre tills jag är ekonomiskt oberoende

 

För att man blir bra av att spela bra FI's det har jag sett flera kvitton på:-)

 

Jag skulle förmodligen langa/deala syssla med skumrask affärer ialf och dra fett med KASH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...