Gå till innehåll

November Bonus ?


schenker

Recommended Posts

Är det någon mer än jag här som i slutet av september (eller i början av oktober) fick ett mail från Stars där det informerades att om man samlade minst 3750 FPP i oktober så skulle man få en USD 150 bonus (att cleara) i november?

 

Jag kan nämligen inte se någon ny bonus när i Cashier...

 

/schenker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon mer än jag här som i slutet av september (eller i början av oktober) fick ett mail från Stars där det informerades att om man samlade minst 3750 FPP i oktober så skulle man få en USD 150 bonus (att cleara) i november?

 

Jag kan nämligen inte se någon ny bonus när i Cashier...

 

/schenker

 

If you reach your designated VPP target in October, the bonus will be administered to your PokerStars account on November 2, 2009.

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

If you reach your designated VPP target in October, the bonus will be administered to your PokerStars account on November 2, 2009.

 

Tack! Samtidigt har jag nu även fått ett svar från PokerStars där dom inte känner till detta...Men hoppas att bonusen dyker upp imorgon...

Annars kanske jag kan be dig att maila mig en kopia på det du fick? :-)

Av någon märklig anledning så tycks jag ha raderat mitt ursprungliga mail...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Gällande den svenska VPP-kampanjen så vill jag först meddela att denna kampanj gäller ett antal utvalda spelare, och därför har inte alla spelare blivit informerade om detta. Detta är en test-kampanj, och om den är populär nog så kommer den att introduceras till fler spelare i framtiden.

 

Den 2 november kommer en bonus att läggas till på kontot för de spelare som nått sitt VPP-mål. Bonusen förfaller i slutet av november, kräver 15x för att tjänas in och släpps i delar om $5. För varje 75 VPP du tjänar i november läggs alltså $5 till ditt konto. Total bonus står i proportion till ditt mål, som vi inte kan ange här då det finns många olika mål.

 

Mer information kan ni hitta på hemsidan:

 

http://www.pokerstars.se/poker/promotions/octvpp/'>http://www.pokerstars.se/poker/promotions/octvpp/

 

Gällande 'WCOOP'-bonusen, så vill jag meddela att denna inte längre är aktiv. För uppdaterad information om våra bonusar, vänligen besök:

 

http://www.pokerstars.se/poker/promotions/

 

Spelare som har fler frågor gällande den svenska VPP-kampanjen eller som vill fråga om andra bonusar, får gärna maila till support@pokerstars.com från sin registrerade e-postadress för mer detaljerad och konto-specifik information.

 

Jag hoppas att detta klargjort kampanjen för er.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Vanja T

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...