Gå till innehåll

Norinder mäktigast i poker-sverige


okocha

Recommended Posts

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Synpunkt på Olas inlägg:

 

Visst har riksdagen sista ordet vad gäller lagar och spelutredningens slutsatser. Men själva beredningen, dvs den regering som utser utredaren, samt utredaren själv, har väldigt stort inflytande över det faktiska underlag som beslutas om. Vidare så har partiledningen för det eller de ledande partierna långt större makt över hur rösterna faller än de individuella ledamöterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sakfel. Inte personer, platsar därmed inte på listan.

 

MVH/

M

 

PS Överlägsen tre gånger Lol!

 

Kan inte folk slå upp ordet "mäktigast" i en ordbok?

 

Överlägsen etta är domarna i Högsta Domstolen, när Grebbestadsmålet går upp så småningom

Överlägsen tvåa är Skatteverkets juristenhet

Överlägsen trea är riksdagspolitikerna som ska rösta om spelutredningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För fan, jag trodde att kagge var en förutsättning för makt i pokersverige? Listan börjar ju med att antyda det men nu säger ni att det inte alls är så? Nåja, jag får väl fortsätta att vårda min imposanta lekamen till Turkens höjder så kanske jag snart, mycket snart, får vara med på listan... :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För fan, jag trodde att kagge var en förutsättning för makt i pokersverige? Listan börjar ju med att antyda det men nu säger ni att det inte alls är så? Nåja, jag får väl fortsätta att vårda min imposanta lekamen till Turkens höjder så kanske jag snart, mycket snart, får vara med på listan... :-(

 

Nej, nej, Jens. Du kommer aldrig att bli något i pokersvängen. Inse det en gång för alla. Inte en enda affe var med på listan.

Oskar Silow kände sig hedrad...:shock:

 

Självklart går såna här listor efter vikt.

Därför vann Norinder och Valterego blev sist.:-D

 

Själv kommer du inte att bli "någon" förrän du bevistat en av de hårdaste ställena i pokersverige. Lappens veranda.

 

Vänliga hälsningar. Nr. 41.8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, nej, Jens. Du kommer aldrig att bli något i pokersvängen. Inse det en gång för alla. Inte en enda affe var med på listan.

Oskar Silow kände sig hedrad...:shock:

 

Självklart går såna här listor efter vikt.

Därför vann Norinder och Valterego blev sist.:-D

 

Själv kommer du inte att bli "någon" förrän du bevistat en av de hårdaste ställena i pokersverige. Lappens veranda.

 

Vänliga hälsningar. Nr. 41.8-)

 

Omfg. Jag är INTE affe, god damn it. Ngn måtta får det ju faktiskt vara. Men vi får definitivt ta en seans på din veranda, det är helt klart. Lär mig allt mästare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Omfg. Jag är INTE affe, god damn it. Ngn måtta får det ju faktiskt vara. Men vi får definitivt ta en seans på din veranda, det är helt klart. Lär mig allt mästare!

 

Menar du HELA bagen? Med fruntimmer och hela skiten?

OK. No prob. Jag trodde i min enfald att vi snackade kortspel här, men va faan, jag är inte omöjlig...:-D

 

En total genomgång, konfiguration och några blå tabletter, kostar inte mer än en dubbel Calzone egentligen.

Problemet blir att hitta någon som är villig att ta emot tjuren.

 

Jag jobbar på det.

Klyka ringde och anmälde sitt intresse, men jag tror att han skojade.

Jag löser det här Jens. Hys ingen oro...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...