Gå till innehåll

Vad har Du för imagebrytare?


valterego

Recommended Posts

Många tror nog att det de ser som imagebrytare är sådant andra i deras närhet accepterar rakt av utan att tänka på.

 

I andra fall, typ tonårsrebellism, är de tänkta imagebrytarna i själva verket imagen.

 

Exempelvis gillar jag rosa, vill samla porslinsdockor, nördar in mig på folksagor och har fem katter. Det hade kanske varit imagebrytare om jag varit okocha, men nu är jag så jävla gay att ingen blir förvånad ändå. Dessutom är det självvalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exempelvis gillar jag rosa, vill samla porslinsdockor, nördar in mig på folksagor och har fem katter. Det hade kanske varit imagebrytare om jag varit okocha, men nu är jag så jävla gay att ingen blir förvånad ändå. Dessutom är det självvalt.

snyggt :S

 

 

för mig vs forumet är väl imagebrytaren att jag inte är lika cool på riktigt :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är doktor jekyl and mister hyde.

 

Jag har ett ITbolag som ligger på stureplan. Jag gillar snabba bilar.

 

Jag är miljöingenjör och fiskar och softar i skogen rätt ofta. Tycker att många av världens djur är mer intressanta än människor.

 

Jag kan gå i slirre och portfölj ena kvarten och andra kvarten glida runt i huvtröja och vara trädkramare. För ett par år sedan blev det kaos när dessa världar korsades i form av fester. Det var som två +sidor av magneter. Nu har vännerna växt upp lite och har bättre förståelse för att andra tankar finns än deras egna. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag kan gå i slirre och portfölj ena kvarten och andra kvarten glida runt i huvtröja och vara trädkramare.

 

Know the feeling. Jag kör gärna jeans och hoodie till vardags, medan kostym på jobbet inte är någon ovanlighet. Folk som känner mig privat skulle nog bli förvånade över min jobb-image, och vice versa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är riktigt insnöad på 80-talsaction som Critters, Best of the Best och American Ninja samt läsa Gogol och Dante (inte ungdomsdetektiven) etc. Jag gissar att det är litteraturen som är min imagebrytare här, det är så irl ivf.

 

för mig vs forumet är väl imagebrytaren att jag inte är lika cool på riktigt :S

Det är du visst, det kan jag gå i god för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är riktigt insnöad på 80-talsaction som Critters, Best of the Best och American Ninja samt läsa Gogol och Dante (inte ungdomsdetektiven) etc. Jag gissar att det är litteraturen som är min imagebrytare här, det är så irl ivf.

 

Det är du visst, det kan jag gå i god för.

 

Hade varit roligare om din imagebrytare varit att du inte gillar forumbeefs :-D

 

EDIT: Fast jag har också en liknande imagesplit. Jag gillar amerikansk storvulen action och dramaturgi, samtidigt som jag mer än gärna plöjer Kafka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...