Gå till innehåll

tandborsteproblem och pokerstars


PokerPlogg

Recommended Posts

Igår lyckades jag tappa bort min tandborste hemma. Letade säkert i 20min i hela f lgh. Ingen lycka. Sitter och spelar och är uttråkad så slänger iväg mejl till PS och SvSp om mitt problem:

 

Hej,

 

Jag har letat i hela min lgh effter min försvunna tandborste. Vet ni var den kan vara?

 

Hej XXXXXX

 

Tack för ditt email.

Ja, det kan ju vara väldigt frustrerande att tappa bort saker, specielltviktiga hygienartiklar så som en tandborste. Som tur är så kan man köpa rättbilliga tandborstar nuförtiden och dessutom finns de tillgängliga i deflesta butiker, så min rekommendation är att du köper en ny.

 

Om du funderar på att låta bli att borsta tänderna, så vill jag påminna digom varför du borde borsta dem. Folktandvården i Västra Götaland förklarar varför: Det är mycket viktigt att göra tänderna ordentligt rena så att mat ochbakterier ej blir kvar på tandytan. Då du äter sockerhaltig föda sker en frätning på tanden i ca 30 minuter, jumer bakterier som finns på tanden desto mer frätande syra produceras. Tandkräm innehåller fluor som hjälper till att påskynda läkningen av defrätskador som bakterierna orsakar. Fluor kan få små kariesangrepp att läka ut.'

 

Tyvärr så vet jag inte var din tandborste gömmer sig, men med tanke på att de flesta tandläkare rekommenderar att man byter tandborste 1 gång per månadoch genomsnittsvensken byter tandborste så sällan som 1 till 2 gånger perår, så kan det vara en bra idé att köpa en ny.

 

Om du har några frågor gällande PokerStars så står vi gärna till tjänst också. Tack för att du väljer PokerStars. Med vänliga hälsningar,

 

Vanja T PokerStars Support

------------------------------------------------

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...