Gå till innehåll

Styr upp särskrivningen


Hakflem

Recommended Posts

Ni får hemskt gärna fixa särskrivningen som drabbar en på förstasidan av forumet. Dels i titelraden (eller vad det heter). Dvs den absolut längst upp i webbläsaren där det står "Poker forum - Snacka, spela...." Detta gäller endast på själva startsidan, när man väl klickar sig in i forumet ser det bättre ut.

 

Dessutom står det en hemsk mening nästan längst ner på startsidan med trippla särskrivningar "Poker Forum är Sveriges största poker community. Snacka om online poker, pokerturneringar och poker bonus på forumet"

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni får hemskt gärna fixa särskrivningen som drabbar en på förstasidan av forumet. Dels i titelraden (eller vad det heter). Dvs den absolut längst upp i webbläsaren där det står "Poker forum - Snacka, spela...." Detta gäller endast på själva startsidan, när man väl klickar sig in i forumet ser det bättre ut.

 

Dessutom står det en hemsk mening nästan längst ner på startsidan med trippla särskrivningar "Poker Forum är Sveriges största poker community. Snacka om online poker, pokerturneringar och poker bonus på forumet"

 

Tack på förhand!

 

De kanske är sökmotoroptimerat? Begriper ingenting om sådant men det är en gissning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ughh... jag fixade så att det inte stod så på själva forumet, men jag visste inte att det hade ändrats på förstasidan också. Nu är jag på semester men jag får slå på ansvariga när jag kommer hem om en vecka. Givetvis ska vi inte stava vårt namn och varumärke fel, det är ju vansinnigt.

 

Najs :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Meningen och troligen också titeln kommer att förbli felstavade pga google-ranking av sökresultaten.

 

Jag har sagt exakt vad jag tycker om det så gnäll inte på mig tack, men jag kommer inte att bråka mer om det. Beslut är beslut och vi får helt enkelt leva med det. :)

 

Aarrrggghhh! My eyes! My eyes!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...