Gå till innehåll

Betfair struntar i sina guarantees


Elvis

Recommended Posts

Vilka idioter de är på Betfair. Spelade en $55-satellit igår till kvällens WSOPE-satellit. De garanterade 10 platser (värda $510 styck) och det var bara 58 spelare, så det var bra overlay. Men när turneringen hade startat var det bara 5 seats vi spelade om. :evil:

 

v824xe.png

 

Jag mailade supporten direkt och fick svar att "det här kan vi inte göra något åt medan turneringen pågår".

 

Idag fick jag det här korkade svaret:

"I imagine that the screen shot viewed is of another tournament. If you could be so kind as to re send a screen shot with the tournament number showing."

 

De vill alltså att jag ska åka bakåt i tiden och ta en ny screenshot... :shock: Vilka puckon. Det finns hur mycket info som helst i min screenshot så det borde vara enkelt att verifiera att det är rätt turnering (fem screen names med stackstorlek, klockslag, prisstruktur).

 

Jag borde inte ha spelat på Betfair öht med deras skräp-programvara men... Nu har jag tagit ut resten av pengarna och jag kommer inte tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland visas förvisso "fel" information (annan turre) i turrefönstret, men då ser det inte ut som det gör på din bild.

 

Jag har spelat många satelliter på Betfair och aldrig råkat ut för att det inte skulle vara rätt garanti, så det är knappast något systematiskt fel.

 

Låter som att någon satt upp turren fel helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte heller att de satt upp den fel medvetet, det kanske till och med "bara" är en bugg. Vad som är irriterande är att de vägrar att erkänna att de gjort fel och vägrar ge mig någon form av kompensation för en sådan här miss.

 

Själv tycker jag att jag gjort allt jag kan. Jag mailade direkt och skickade med skärmdump. Dagen efter mailar de och säger att de vill ha en ny skärmdump... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tror på dig men du måste inse att din bevis är minst sagt bristande.

 

Jag vet inte vad jag kan göra mer än att skicka en skärmdump till dem medan turneringen pågår... Jag fattar också att en skärmdump kan manipuleras, men vad ska jag göra?

 

Hur mycket är en seat till den där satelliten värd då?

 

$510

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte heller att de satt upp den fel medvetet, det kanske till och med "bara" är en bugg. Vad som är irriterande är att de vägrar att erkänna att de gjort fel och vägrar ge mig någon form av kompensation för en sådan här miss.

 

Själv tycker jag att jag gjort allt jag kan. Jag mailade direkt och skickade med skärmdump. Dagen efter mailar de och säger att de vill ha en ny skärmdump... :rolleyes:

 

Agree.

 

Betfair har ett ett eget forum på sin websajt, tycker du ska posta detta i den. Dels har de någon pokeransvarig som läser pokerdelen, dels så kan de gott få skämmas.

 

Grattis till nya jobbet btw. Jag söker arbete, hint hint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

We can't confirm this just yet, but a little birdie told us that Betfair is getting ready to abandon its software platform and join the OnGame Network. With Betfair already one of the world's largest sports books, the influx of gamblers will mean a huge boost to the OnGame Network.

 

loool det sjuka är ju att dom ska avhjälpa att dom har den sämsta mjukvaran med att byta till den näst sämsta? Så efter det har dom den sämsta igen... :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

We can't confirm this just yet, but a little birdie told us that Betfair is getting ready to abandon its software platform and join the OnGame Network. With Betfair already one of the world's largest sports books, the influx of gamblers will mean a huge boost to the OnGame Network.

 

Låter skitbra, betfair har ju rätt många fiskiga lirare. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betfair har ett ett eget forum på sin websajt, tycker du ska posta detta i den. Dels har de någon pokeransvarig som läser pokerdelen, dels så kan de gott få skämmas.

 

Done! :-)

 

Grattis till nya jobbet btw. Jag söker arbete, hint hint.

 

Tackar. Det känns väldigt bra. (Och jag ska ha dig i åtanke framöver! ;-))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte vad jag kan göra mer än att skicka en skärmdump till dem medan turneringen pågår... Jag fattar också att en skärmdump kan manipuleras, men vad ska jag göra?

 

 

 

$510

 

du kan ju försöka kontakta dom övriga i turneringen och se om dom säger samma sak. Men vet inte om det är värt besväret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...