Gå till innehåll

Pimpa SvS klient


matjo

Recommended Posts

Går ej att ladda ner.

Kan det fixas?

 

Mvh!

 

Hej.

 

Ledsen att du fått väntat någon dag. Ska fixa till så att man kan ladda ned dessa igen. Men både Svenska Spel och Boss har ändrat sökvägar till mapparna där bordsbilderna lagras, så jag håller på att uppdatera båda dessa moddar så att de ska fungera med de nya sökvägarna. Pga lite tidsbrist, så kommer det ta några dagar. Så jag beräknar att kunna lägga upp dessa under kommande helg. Ska fixa till så jag kan lagra filerna på lämplig plats också.

 

Återkommer när detta är fixat.

 

Mvh FireWire.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 160
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ngn som vet var man kan få tag i ngn annan mod till svs än firewires ovan? hade gärna bytt idag. ngn mörkare och cleanare samt samma kort som ovanpostade (maniacaa). vet att det finns på google men många länkar är brutna, finns det någon aktuell?

 

Hej.

 

En fundering, har du ens provat min mod? För min mod består av 15 olika bordsbakgrunder som man får välja i en meny i samband med att klienten startas, varav flertalet är mörka och de har ett 'cleant' utseende utan en massa lullull. Om du hänvisar till bilderna ovan, så är inte det från min mod, utan en användare som postat sin egen variant. I mitt modpaket finns visserligen Fulltiltbakgrund med, men då utan stjärnor och annat som finns i bilderna ovan, då som sagt tidigare, jag föredrar cleana färger utan en massa störande inslag.

 

Här kan du se sample på bordsbakgrunder som ingår i min mod!

(Sample för hur bakgrunderna ser ut i spel, med modnamnen angivna för respektive bakgrund)

 

Har du inte testat mitt modpaket, så föreslår jag att du gör det, då många verkar uppskatta möjligheten att välja utseende vid uppstart.

Uppdaterat paket för att fungera efter Bossmedias senaste uppdatering kommer under helgen.

 

Om någon har bordsbakgrunder som håller hög kvalité och rena fina färger och som passar till Bossmedias klient, så kan ni gärna pm:a mig, så kan jag lägga till dessa till nästa uppdatering av modden.

 

Mvh FireWire

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FireWire: Jag undrar om fontsen till stackstorlekarna är större i ditt modpack? Om inte, går det att ordna?

 

Hej.

 

Tyvärr inte, då mitt modpack endast har med bordsbakgrunder att göra. Har aldrig ens tittat på att ändra font. Ska först bli klar med uppdateringarna, så kan jag kolla om detta är möjligt.

Återkommer under veckan.

 

Mvh

FireWire

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

UPDATE 2013-09-17:

Har skapat en ny tråd här:

http://pokerforum.nu/forum/vrigt-om-poker/69128-moddning-av-klient-svenska-spels-poker-redbet-poker.html

 

Jag kommer fortsättningsvis hålla till i den nya tråden och överger denna.

 

Så ni är välkomna att ladda ner moddarna via den tråden. Återkom gärna med feedback om något inte fungerar, då det inte är helt lätt att testa allt själv.

 

Mvh FireWire!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FireWire: Jag undrar om fontsen till stackstorlekarna är större i ditt modpack? Om inte, går det att ordna?

 

Hej igen.

 

Har kikat lite på detta och är mycket osäker på om och i såna fall hur fonten kan ändras. Finns ju bl a en fil som heter just textformatter.js, men byter man ut den innan klienten startas, så laddas den ner på nytt. Och lägger man in den efteråt, så verkar klienten inte bry sig om ändringarna. OM nu denna filen påverkar detta. Kan ju ev. finnas andra ställen som detta styrs ifrån.

Vet inte om nån annan har nåt tips.

Som jag skrev ovan, så förflyttar jag mig till den nya tråden, så svara gärna på detta där.

 

Mvh FireWire!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...