Gå till innehåll

Jackpot på Bomben på SvS


Recommended Posts

  • Svars 562
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är också intresserad..

 

Vad menar du med "större" system, hur mkt hade du tänkt dig per skalle ?

 

Ev köra igång redan ikväll på hockeyn ?

 

Oftast bäst odds där.

 

Eftersom spezialaren inte vill ta tag i det kan jag göra ett försök ;)

 

Skicka era mailadresser som är registrerade på svenska spel, så skickar jag en inbjudan till bolaget.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är också intresserad..

 

Vad menar du med "större" system, hur mkt hade du tänkt dig per skalle ?

 

Ev köra igång redan ikväll på hockeyn ?

 

Oftast bäst odds där.

 

Eftersom spezialaren inte vill ta tag i det kan jag göra ett försök ;)

 

Skicka era mailadresser som är registrerade på svenska spel, så skickar jag en inbjudan till bolaget.

 

Mvh

 

När jag sa lite störe tänkte jag inte så stort igäntligen :P , mer runt 100kr per skalle ungefär. :P men skickar pm till dig me min mailadress

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så var det dags igen!

 

Inte mindre än 2 rullpotter denna vecka!

 

Först en 3-matchers hockey på onsdag, 552113 i potten med följande matcher:

 

Bofors-Malmö

Leksand-Oskarshamn

Västerås-Mora

Trolig slutpott 1,5 mille

 

Samt en fyrmatchersbomb på lördag, 563820 i potten:

Danmark-Sverige

Irland-Italien

Portugal-Ungern

Grekland-Lettland

 

I normala fall trolig slutomsättning 2 mille, men i och med att de är intressanta vm-kval matcher så tror jag på 2,5 mille i slutomsättning.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej blir omsättningen säg 2 miljoner och du är ensam vinnare får du ju givetvis mera. Tror att det är 64% utbetalning så din vinst skulle då bli ca 1,3 miljoner kr.

 

Hade jag fått styra svenskaspel hade jag höjt utbetalningen till 85% och försökt konkurrera med V75 på lördagsbomberna med 4matcher.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej blir omsättningen säg 2 miljoner och du är ensam vinnare får du ju givetvis mera. Tror att det är 64% utbetalning så din vinst skulle då bli ca 1,3 miljoner kr..

 

Utbetalningen är 60%

 

Hade jag fått styra svenskaspel hade jag höjt utbetalningen till 85% och försökt konkurrera med V75 på lördagsbomberna med 4matcher.

 

Unibet har 80% utbetalning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det för er?

Själv rök man endast på jävla skit leksand som inte kunde trycka in minst EN puck till under 45 minuter varav 1 minut i tom kasse, Hade väl gett ca 70k kr så känns jävligt surt nu.

 

SÅ sjukt kollade på sammandraget nu Leksand hade 3 TRE stolpträffar en klockrent i insidan!

 

Men men nya tag på lördag med ny jackpot!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det för er?

Själv rök man endast på jävla skit leksand som inte kunde trycka in minst EN puck till under 45 minuter varav 1 minut i tom kasse, Hade väl gett ca 70k kr så känns jävligt surt nu.

 

SÅ sjukt kollade på sammandraget nu Leksand hade 3 TRE stolpträffar en klockrent i insidan!

 

Men men nya tag på lördag med ny jackpot!

 

Det gick dåligt och för mig och mitt team sprack vi på att det blev ett par mål för mycket i slutet på de andra matcherna....

 

Detta som du beskriver är kan man säga sportens motsvarighet till att bli utdragen på river och är tyvärr mycket vanligt...

 

I alla spel handlar det mycket om förmåga att kunna vända andra kinden till när man fått smällar...

 

Som du säger, man får ta nya tag....

 

Och lördag kan bli mycket intressant...Enligt min kompis bedömning kan omsättningen mycket väl landa på 3 mille. Det skulle i så fall innebara att potten hamnar på (0.6 * 3 mille) = 1.8 mille PLUS rullpotten på drygt 0.7 mille ger totalt 2,5 mille i potten!

 

Högintressant med andra ord...Det som kanske kan oroa är att landskamp är lika med hög kvalitet som i sin tur kan betyda målsnålt....

 

Men man vet aldrig, det kan ju skrälla iväg även här....

 

Så även om du är min konkurrent...: LYCKA TILL, oss spelare emellan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för det torsus även om vissa smällar tar hårdare än andra får man försöka stå upp ändå.

 

Brutal hockeybomben idag också då någon var ensam med miljonen fram till 19,59 då LHC gjorde sitt 5e mål.

Sjukt små marginaler i det spelet men vi får ju se framemot ännu en fet hockey jackpot!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för det torsus även om vissa smällar tar hårdare än andra får man försöka stå upp ändå.

 

Brutal hockeybomben idag också då någon var ensam med miljonen fram till 19,59 då LHC gjorde sitt 5e mål.

Sjukt små marginaler i det spelet men vi får ju se framemot ännu en fet hockey jackpot!

 

omg.. vettefan om jag skulle klara en sån grej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för det torsus även om vissa smällar tar hårdare än andra får man försöka stå upp ändå.

 

Brutal hockeybomben idag också då någon var ensam med miljonen fram till 19,59 då LHC gjorde sitt 5e mål.

Sjukt små marginaler i det spelet men vi får ju se framemot ännu en fet hockey jackpot!

 

Det var jag som missade det!!!

 

Jag såg det på TV...gissa om man kunde hålla sig för skratt...

 

Och inte bara det att det var i sista sekunden...Domaren fick kolla med videodomaren för att kolla tiden...det verkar bara ha varit typ en hundradels sekund kvar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, brukar inte spela Bomben vanemässigt + att jag inte är så insatt i kvalen. Men imorgon så får det bli en Bomben för ett par hundra.

 

Så jag undrar om de finns nån vänlig själ som kan lägga ut nån analys på matcherna imorgon, -vilka lag som måste vinna och vilka lag som är chanslösa och gå vidare etc.

 

// Max

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt , det var jag...

 

Men jag överlever..tror jag. Men det är inte så kul att jobba idag....

 

detta har nu blivit uppmärksammat på Aftonbladet...:

 

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/article5929161.ab

 

:-(

 

Så sick.. Du verkar ha ett orubbligt psyke dock, du klonkar säkert i helgen istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-(

 

Så sick.. Du verkar ha ett orubbligt psyke dock, du klonkar säkert i helgen istället.

 

Ja, jag får sikta på det;-)

 

När det gäller spel kan man väl säga att jag har psyke...jag är tack och lov inte beroende av spelinkomster för att försörja mig...

 

Däremot går jag och grämer mig som fan för att jag skadade porslinet i handfatet på toaletten av oförsiktighet häromdagen...en reperaration som bara kostar ett par hundra...

 

Men det är väl så vi människor fungerar...vi retar oss på olika saker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var jag som missade det!!!

 

Jag såg det på TV...gissa om man kunde hålla sig för skratt...

 

Och inte bara det att det var i sista sekunden...Domaren fick kolla med videodomaren för att kolla tiden...det verkar bara ha varit typ en hundradels sekund kvar...

 

Fy fan va sjukt jag dunkade huvet i väggen över min leksands match men kan inte föreställa mig vilken smärta detta måste vara sånt jävla skitmål, sen att kolla på tvn live också och veta förutsättningarna måste bara vara hemskt.

 

Får ta igen det på lördag kör 012-012 på greklands matchen och hoppas på 0-2 sen blir nog resten ganska standard.

 

Håll ut och lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan va sjukt jag dunkade huvet i väggen över min leksands match men kan inte föreställa mig vilken smärta detta måste vara sånt jävla skitmål, sen att kolla på tvn live också och veta förutsättningarna måste bara vara hemskt.

 

Får ta igen det på lördag kör 012-012 på greklands matchen och hoppas på 0-2 sen blir nog resten ganska standard.

 

Håll ut och lycka till!

 

Tackar!

 

Tog faktiskt igen det lite i och med vinst på drygt 391 000 i lördags.....

 

Och rullpotten som blev resultat av hockeybomben läggs in nu på torsdag!

Matcher:

Frölunda-Färjestad

Linköping-Brynäs

Skellefteå-Timrå

 

Alltså: 926 465 i potten, trolig slutomsättning på 3 mille vilket skulle kunna ge

närapå 3 mille till en ensam vinnare.....

 

Återigen, till alla, fastän ni är mina konkurrenter: LYCKA TILL, oss spelare emellan....Må bäste man vinna!;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...