Gå till innehåll

klienten börjar efter en stund lagga något helt otroligt???


NazguLKiNG

Recommended Posts

Någon annan som är med om samma sak?

 

Spelar x antal bord och efter en stund börjar hela klienten toklagga så man knappt kan spela... Hände precis även att klienten stängde ner sig själv helt random?

 

Roligt o öppna klienten sen igen ju, går ju för helvete knappt att komma igång då pga alla "auto rebuy-fönster" poppar upp på varandra och man måste klicka ner dom "i rätt ordning" för att få rätt på allting och fortsätta spelet samt klicka på alla knappar normalt.

 

Någon som vet varför det blir såhär/har samma problem/har någon fix för detta?

 

Verkar som att java.exe blir för stor och kraschar eller något?

 

Tacksam för svar!

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aa datorn ska inte vara problemet eftersom jag normalt sett 20-tablar på cake network annars.. Utan problem dvs.

 

Problemet jag får på B2B (och som jag även hört andra ha problem med) är att skiten börjar lagga efter en stund när man grindar (och även ibland krascha...), då får man antingen stänga ner klienten o starta upp allt igen eller starta om datorn, för att det ska fungera "normalt" i en stund igen, innan det givetvis börjar lagga igen.. (dvs allt går söligt när man agerar, kort delas etc etc)

 

 

 

Hade varit guld värt att få höra hur andra grinders gör när det börjar lagga..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...