Gå till innehåll

Gaming Harbor Toolbar-virus


Staahla

Recommended Posts

Jag råkade göra bort mig och installera Gaming Harbor Toolbar, något som jag fått sota för ordentligt då jag inte lyckas få väck skiten. Dessutom ser msn ut så här:

 

kEhzswLHo.jpg

 

Det är bra jävla svårt att skriva något när den där skiten täcker hela skrivfältet.

 

Jag har lyckats få väck själva toolbaren från IE och FF genom att köra både SuperAntiSpyware och något annat Malware-program men jag kan inte avinstallera programmet i kontrollpanelen eller med CCleaner då det bara kommer upp en ruta som säger "Setup was unable to locate the ProductInfo.dll on your system.".

 

Är det någon som har några tips utöver att blåsa om datorn? Det vore kul att kunna använda msn igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du skapat en tråd också som du fick hjälp i? Det där är ju bara första steget i förberedelserna innan man postar loggar och får personlig hjälp...

Nä, verkar fått ordning på msn nu ivf, ominstallerade det och då försvann smileygubben. Nu är enda spåret efter toolbaren att den ligger kvar som program i programlistan och om den gör något väsen av sig i framtiden så får jag skapa en tråd där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...