Gå till innehåll

Allas älskade Durr, hur bra?


Starfitter

Recommended Posts

Vaknade nyss galet seg och la mig framför teven och glodde på lite poker after dark där durr vad med. Har aldrig orkat läsa något han postat på 2p2 eller railat honom men hur bra är han egentligen?

Har för mig jag lästa i någon pokertidning där han sa något i stil med att vi inte vet hur optimalt spel ser ut men att han spelar så co-optimalt han kan.

Jag som hade fått för mig han var så explo som det bara går?

Sen när jag låg där i soffan och kollade spottade han ut sig att det finns tillfällen (antar det inte var typ satteliter eller DoNs han snackade om) där det inte är fel vika KK pre.....

 

Hur bra är killen egentligen?

Bäst som de flesta verkar tycka eller bara bra och riktigt jävla rungood for life?

 

 

(bakfull så ursäktar formuleringar/stavfel)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att det är svårt för oss att sitta och bedöma hur bra någon på toppen är. Jag tror dock durrrr är den absolut bästa NLHE spelaren just nu, rungood for life eller inte. Något jag dock fascineras över är oviljan att någonsin folda, tror aldrig jag sett/hört etc durrrr folda en stor hand? Samma sak pre, har han börjat investera i potten verkar han nästan comittad. Känns inte alltid optimalt, fast antar att han väljer att överskatta sin edge inklusive potodds för att slippa folda :) Hursom är han ju dessutom den absolut mest underhållande spelaren som finns att titta på, framförallt live men även på online.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är gryyym!

 

Btw hörde du vad Doyle Brunson sa i "directors cut" av veckans avsnitt?

 

Jag tar det på svenska för det är lättare, han sa såhär iaf:

- "Dagens unga internetspelare, dom pratar bara en massa matematik som jag inte begriper mig på ett dugg, dom verkar ha klurat ut matematiken i alla situationer och spel dom gör så jag antar att dom har en fördel mot mig där :-P Men jag spelar bara på känsla!"

 

Det lät så skönt när han sa det på engelska och han flinade med sitt härliga flin, trodde dock han förstod sig på den matematiska aspekten av poker mer än så iaf, men där ser man:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något jag dock fascineras över är oviljan att någonsin folda, tror aldrig jag sett/hört etc durrrr folda en stor hand? Samma sak pre, har han börjat investera i potten verkar han nästan comittad. Känns inte alltid optimalt, fast antar att han väljer att överskatta sin edge inklusive potodds för att slippa folda

 

då kan du omöjligt ha sett PA vs Durr HU i aussie millions....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni är ju lite smått retarderade om ni tror att full flush säger saker som han verkligen tycker. Han är ju bara ute efter att snacka lite skit och röra om i grytan liksom. Ni tar folks uttalanden på alldeles för stort allvar.

 

Han lär ju vara den största nörden av dom alla som spelar ett skådespel för att tilta alla :]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...