Gå till innehåll

Samarbets-partner sökes


umecity

Recommended Posts

Hej.

 

Det är möjligt att jag är inne och skriver på fel forum nu men jag chansar.

 

Vi är en pokerklubb med cirka 70 medlemmar och växer hela tiden. Vi spelar mest Live-poker på klubben och nyligen har vi startat upp större turneringar med högre buy-in. Och det är även en turnering som vi går ut med på olika forum. Det sista vi vill är att ha pengar i lokalen av flera anledningar så därför behöver vi eran hjälp. Just nu har vi en partner på prov men dom har fruktansvärt höga krav på oss i forma av rake o.s.v. Dom förstår inte att saker och ting tar sin tid.

 

Det vi skulle behöva hjälp med är att få denna större turnering på eran klient och att priserna betalas ut via den också, turneringen körs en gång i månaden, det är alltså en live-turnering men det blir enklare för oss att organisera hela arrangemanget. Jag förstår att ni har vissa krav på oss, det enda vi kan erbjuda är att vi gör reklam för erat bolag, man kan aldrig tvinga folk att spela online. Så vi söker nu ett långvarigt förhållande med en partner som förhoppningsvis alla tjänar på.

 

Om ni tror att detta kan vara nåt så pm:a mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just my 2 cents:

 

Jag tror att du gör fel om du vänder dig till de största sajterna som Tilt och Stars. Dels så är det långa beslutsvägar i dessa bolag (som dessutom inte har stark svensk anknytning), dels så är det du frågar om "lite arbetssamt", dvs du behöver ha en kontaktman direkt på sajten som kan lägga upp turrarna.

 

Kolla med några mindre sajter i stället, exempelvis på B2B-nätet (förslagsvis High5Action) eller någon Primasajt (finns en hel del där med stark klubbnärvaro/klubb"sponsring").

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda anledningen jag vänder mig till större bolag är att dom är seriösare. Vi har haft ett antal partners under dom 3 år vi har haft klubben nu och det är mindre bolag. Och alla verkar oseriösa, svikna löften och så vidare, vi är så less på dom oseriösa nu att vi söker stabilare partners som håller och står för det dom lovar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...