Gå till innehåll

Projekt Pottskola


parre

Recommended Posts

Det verkar vara en del folk här på forumet som har barn. Inspirerad av tråden om barn till försäljning så har jag ett förslag:

 

Vi startar Projekt Pottskola.

 

I den klassiska eugenismens och rashygienens namn ska vi samla alla ungar till pokerspelare på forumet i en Pottskola - som gärna får ligga lite avsides ute i skogen. Dels för att myndigheterna inte ska få någon insyn, dels för att ungarna när de växer upp inte ska få kontakt med utomstående icke-spelare.

 

Planen är alltså att uppfostra x antal barn till att bli pokerproffs.

 

Genom att redan i tidig ålder tvinga barnen genom en strikt och hård uppfostran och genom att låta dessa växa upp i en pokermiljö göra dessa till fullblodsproffs utan andra intressen. Barnen kommer att redan i tidig ålder lära sig räkna odds, kort och så vidare. Disciplinproblem kommer icke att uppstå, då hjärntvätten i kombination med strikta straff kommer leda till att de spelar disciplinerat. All undervisning kommer ske med betoning på poker poker och ännu mera poker.

 

Barnen kommer slippa all reklam och allt fokus på kläder, sociala umgängesregler och liknande. Pressen och prestationsångesten från den yttre världen kommer vara som bortspolad. Den enda pressen kommer ligga på prestationer! Mobbning kommer ej att förekomma. Pottskolan kommer drivas på en strikt meritokratisk basis. Barnen kommer leva ett avskilt eremitliv, där deras mål är att dra in mer pengar till skolan samt på sikt föröka sig för att fortplanta nästa pokergeneration.

 

Denna idé tror jag starkt på. Vem skulle INTE vara beredd att offra sitt barn för att bli miljonär? Tänk vad stolta ni kan känna er som föräldrar när ni läser på olika forum om hur Totte123 krossar motståndet på Primas highstakesbord! Naturligtvis kommer föräldrarna ej tillåtas att ha kontakt med barnen, då detta kan påverka deras tankar i fel riktning.

 

Projekt Pottskola - Våga ge era barn en vettig framtid!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina söta, väluppfostrade barn med sunda värderingar och intresse för lite annat än bara kort kan komma förbi och spela brallorna av dina pottskoleelever om tio-femton år om du vill

 

Det är ju inte jag som ska sköta skolan, jag ska bara håva in cashen. Lärare rekryterar jag från någon avlägsen f.d. Sovjetrepublik, typ Uzbekistan, som har vana av sådan uppfostran :)

 

Din son skulle ju för övrigt passa perfekt, går ju rykten om att han är en riktig pokerhaj redan nu. Tänk vad lite isolation, brist på kärlek och konstant pokertänkande skulle göra för hans utveckling!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att jag ska offra en unge till Pottskolan så skulle jag behöva para mig med en kvinnlig pokerhaj. Med enbart mina gener så lär inte ens Pottskolan kunna lära upp ungen att bli bra på Poker. :?

 

Tips på nån bra kvinnlig pokerspelare sökes härmed.

 

PS Min dotter ska bli golfproffs (fastän golfgenerna är ungefär lika dåliga som pokergenerna).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ngarna kommer alltså tröttna på poker vid 21års ålder och börja designa kläder istället, precis som systrarna Williams?

 

Nejdå, eftersom de inte kommer vara utsatta för någon sorts exponering offentligt och det ända de kommer känna till är poker. De kommer inte ens veta vad kläder är...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att jag ska offra en unge till Pottskolan så skulle jag behöva para mig med en kvinnlig pokerhaj. Med enbart mina gener så lär inte ens Pottskolan kunna lära upp ungen att bli bra på Poker. :?

 

Tips på nån bra kvinnlig pokerspelare sökes härmed.

 

 

Alexander Stevic och Cecilia Nordenstams ungar skulle nog passa perfekt för detta.

 

:D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...