Gå till innehåll

Rashmood


Zarec

Recommended Posts

Vet ej om det är här man skall fråga om spelare eller så. isf får moderatorerna gärna flytta tråden.

 

Någon som känner till något om nämnda spelare?

Han spelar minst sagt suspekt och mina misstankar hopar sig, men vill höra med litet andra på forumet om ni har någon uppfattning?

(jag har kollat sharkscope, men det ger inte så mkt)

 

Han spelar (vad jag sett) HU SnG på PS. Har sett honom på 11,5 och 22+1 (turbo HU Sng 4-manna)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ah. sorry. glömde bort den här tråden.

 

Grejen är att det bara är rätt få tillfällen vilket kan säga att det bara är varians också. Men varje gång jag mött honom har han spelat likadant.

 

Höjer nästan alltid 5x till 6x preflop, utom när jag har en hand, då han höjer

3x eller limpar.

 

Varje flop gör han enorma CB, utom de gånger jag träffar, då checkar han och instafoldar.

 

Varje gång jag höjer honom så ställer han..

 

Tyckte det verkade ytterst suspekt att hans överaggrostil kan gå genom. Eftersom han spelar den 100% perfekt mot mig. Precis som att han ser korten, även om han kanske bara har supertur och tajming.

 

Många lär väl börja whina nu pga detta. Sure, whina på, ville bara undersöka om någon annan hade samma erfarenhet eller om det bara var dessa gånger. Men när man spelat någon timme eller två mot en motståndare i olika omgångar blir man litet fundersam när han höjer ALLA floppar, 90% av händerna PREflop och alltid spelar perfekt när jag har en hand eller inte :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ah. sorry. glömde bort den här tråden.

 

Grejen är att det bara är rätt få tillfällen vilket kan säga att det bara är varians också. Men varje gång jag mött honom har han spelat likadant.

 

Höjer nästan alltid 5x till 6x preflop, utom när jag har en hand, då han höjer

3x eller limpar.

 

Varje flop gör han enorma CB, utom de gånger jag träffar, då checkar han och instafoldar.

 

Varje gång jag höjer honom så ställer han..

 

Tyckte det verkade ytterst suspekt att hans överaggrostil kan gå genom. Eftersom han spelar den 100% perfekt mot mig. Precis som att han ser korten, även om han kanske bara har supertur och tajming.

 

Många lär väl börja whina nu pga detta. Sure, whina på, ville bara undersöka om någon annan hade samma erfarenhet eller om det bara var dessa gånger. Men när man spelat någon timme eller två mot en motståndare i olika omgångar blir man litet fundersam när han höjer ALLA floppar, 90% av händerna PREflop och alltid spelar perfekt när jag har en hand eller inte :)

 

Detta skulle vara suspekt, om du länkade hans sharkscope där han hade en kurva rakt upp i winnings, för jag UTGÅR ifrån att du tror att han kan se allas kort, och inte bara dina.... Vette fan om någon skulle trojan'a just din dator för att äga dig i 11$ sng's de få gånger han blir matchad mot just dig heh.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...