Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Seat 4 is the button

Seat 1: HeroinHero ( $1515.72 USD )

Seat 2: mike-i ( $229.93 USD )

Seat 3: Engan03 ( $193.82 USD )

Seat 4: svetshudik ( $738.28 USD )

Seat 5: tompas ( $122.92 USD )

HeroinHero posts big blind [$4.00 USD].

tompas posts small blind [$2.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to HeroinHero [ Ah Ad ]

mike-i folds

Engan03 calls [$4.00 USD]

svetshudik raises [$20.00 USD]

tompas raises [$66.00 USD]

HeroinHero raises [$184.00 USD]

Engan03 folds

svetshudik raises [$718.28 USD]

tompas calls [$54.92 USD]

HeroinHero calls [$550.28 USD]

** Dealing Flop ** [ 7h, 8h, 3d ]

** Dealing Turn ** [ Qh ]

** Dealing River ** [ Qc ]

HeroinHero shows [Ah, Ad ]

svetshudik shows [Ks, Kd ]

tompas shows [Ac, As ]

HeroinHero wins $1402.10 USD from main pot

tompas wins $186.38 USD from main pot

 

skön setup

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat lite mot dig och tycker du kör VÄLDIGT mkt ABC-poker och väntar in bra händer, am I right? Funkar denna strategi även på 2/4? Vet att den gör det på 1/2...

 

Tycker man kan sno och bluffa lite mer på 2/4, särkilt 3 & 4-bets bluffar funkar bra. Float checkraise bluffar går också ofta hem mot aggresiva spelare på 2/4.

 

1/2 tycker jag är det är bättre att bara nötgrinda och mjölkbetta valuehands, e ju inte ofta man får en fold på 1/2 om någon träffat minsta lilla så när jag spelade 1/2 förr så var jag ultra abc post turn.

 

Har faktiskt jobbat lite på mitt spel också och anser själv att jag spelar betydligt bättre än vad jag gjorde för säg 3 månader sen då jag mest bara satte mig för att nöta ut skiten. Nu skriver jag notes och försöker exploatera allt jag hittar vilket har hjälpt resultatet ganska ordentligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blev bara 330min idag sen orka jag inte mer, stack ner till Viggos och åt en burgare med en stor stark istället. 31timmar 15minuter kvar, ska nog gå att lösa på 3 dagar :)

1,5X det så får du vad jag spelat denna månaden :shock:. Kan man få en liten kommentar, hur mår du psykist och fysiskt just nu? Är det semester som gäller sen eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1,5X det så får du vad jag spelat denna månaden :shock:. Kan man få en liten kommentar, hur mår du psykist och fysiskt just nu? Är det semester som gäller sen eller?

 

Är faktiskt rätt pigg i huvet - fyskiskt mår jag också rätt bra, styrketränat ganska regelbundet och unnat mig lite vardagslyx för att kompensera för missade utgångar. 14 dagar på resturang hjälpte ganska ordentligt. Däremot ska det såklart bli skönt att bli klar och ta några dagar ledigt. Tror verkligen jag kommer uppskatta en helt ledig dag då jag idag efter 5-6 timmar känner att jag är ledig.

 

Nu blir det en flaska vin, några öl och lite dataspel med en god vän, kvällen är räddad helt enkelt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...