Gå till innehåll

Fusk?


hellas

Recommended Posts

Hej alla,

 

ny här på forumet och tillika som pokerspelare. Satt med en kompis och spelade sit-go turneringar i lördags kväll. Det gick sådär, i slutet av kvällen landade vi på ca +-0, men det var roligt iaf.

 

Måste fråga bara: Mitt i en av turneringarna är det en person som börjar surra med en annan spelare i chatten och uppmanar honom/henne att ta kontakt via MSN varpå han skriver sin hotmailadress i chatten.

Hur ser man på samarbeten, från pokerrummens sida, och spelare emellan?

Är det vanligt att folk fuskar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart är det så att sidorna bör uppmärksamma sånt där, vet inte i hur stor utsträckning de gör det.. Beror mkt på vad det är för nätverk antar jag.

 

Personligen brukar jag skita fullständigt i såna exempel som du nämner då personen uppenbarligen är alldeles för jävla dum för att vinna på poker ens om han samarbetar med 8 av 9 spelare vid bordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart är det så att sidorna bör uppmärksamma sånt där, vet inte i hur stor utsträckning de gör det.. Beror mkt på vad det är för nätverk antar jag.

 

Personligen brukar jag skita fullständigt i såna exempel som du nämner då personen uppenbarligen är alldeles för jävla dum för att vinna på poker ens om han samarbetar med 8 av 9 spelare vid bordet.

Soulread? Imponerande iaf att du kan utläsa detta av den lilla info som ges i op.

Oftast handlar det om affekillar som vill erbjuda rbdeals när dom raggar folk vid borden.

Japp, detta brukar det vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Soulread? Imponerande iaf att du kan utläsa detta av den lilla info som ges i op.

 

Om man känner att man behöver gå "så långt" som att lägga ut sin mejladress i chattfönstret för att man inte vet bättre sätt att hitta någon att fuska med så tror jag hoppet om att bli en vinnande pokerspelare för längesedan har blåst ut genom fönstret.

 

Däremot är det väl förmodligen någon form av affiliate-historia.. Kanske tom Robert Andersson?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...