Gå till innehåll

Sportsbetting entraction


questan

Recommended Posts

Bra flyt igår o satte 2st tripplar. Men när jag kollar mitt konto idag ser det jävligt mysko ut. En fyrling jag spelade på igår är borta o mitt uttag syns inte längre. Kontot står oxå på minus. Mailat support om detta så är säkert inget. Nån annan som sett detta lr??

 

http://img529.imageshack.us/img529/9794/sportsbetting.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att det inte är någon fara. Vet med mig ang. poker att de (entraction), iaf vissa skin hade nån form av datakrasch lr någe sånt idag/igår... Så ska nog mkt till om pengar etc skulle försvinna utan det är nog bara en fördröjning... Vänta till imorrn eftermiddag, och försök nå dem efter det om du inte kan se vad som tippats/dragits från konto då. Håll ut så löser det sig nog med tiden, skulle du däremot inte hört någe på 2-3 dagar så ring eller mailbomba dem eller nåt, hade iaf jag gjort :-D gl....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åfan. Får hoppas att det löser sig då snart. Eller att man får ett mail iallafall. För vänta är inte nån av mina starkare sidor. Minnet är oxå totalt värdlöst...vet att jag satt 3st av matcherna på fyrling som var ikväll. Men vilken var den 4:e...ingen jävla aning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter lång väntan fick jag svar.

 

Thank you for contacting our Customer Support Service and allowing us to be of assistance.

Please be informed that we have restored and activated your account and the balance of the Cashier has now been corrected. You should experience no problems when logging in now. Please accept our deepest apologies for the inconvenience caused

 

Cashier stämmer fan inte så blev tvungen att maila igen!

 

We have experienced technical problems with our cashier, which might have affected your account's balance and history. We will investigate the problem and your account balance together with the history will be corrected within 72 hours. Please accept our deepest apologies and we appreciate your patience.

 

Börjar bli lite småtrött nu. Spelen har fortfarande status levande! Hur kan dom inte se det?! Ge mig mina pengar för helvete!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter lång väntan fick jag svar.

 

 

 

Cashier stämmer fan inte så blev tvungen att maila igen!

 

 

 

Börjar bli lite småtrött nu. Spelen har fortfarande status levande! Hur kan dom inte se det?! Ge mig mina pengar för helvete!

 

Hejsan,

Det inträffade en större data krasch Aug 19 där det var flera olika skin som blev drabbade. Konton blev låsta, transaktioner som gjorde visades -, spelarna kunde logga in via klienten med inte till hemsidan.

 

Det har varit en tuff vecka för Entraction. De har gjort ett enormt jobb för att hitta felet och låsa upp spelarnas konton som har blivit låsta och inte kunnat logga in.

Dock ska problemet vara fixat nu och alla ska med största sannolikhet kunna börja logga in och se deras status och korrekta summor på respektive poker konto

 

Mvh

Team 24hPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan,

Det inträffade en större data krasch Aug 19 där det var flera olika skin som blev drabbade. Konton blev låsta, transaktioner som gjorde visades -, spelarna kunde logga in via klienten med inte till hemsidan.

 

Det har varit en tuff vecka för Entraction. De har gjort ett enormt jobb för att hitta felet och låsa upp spelarnas konton som har blivit låsta och inte kunnat logga in.

Dock ska problemet vara fixat nu och alla ska med största sannolikhet kunna börja logga in och se deras status och korrekta summor på respektive poker konto

 

Mvh

Team 24hPoker

 

Att det kraschar ibland får man leva med. Fast det hade varit bra att skicka ut mail lite snabbare. Kom ett idag som var bra. hade jag fått det i onsdags/torsdags förra veckan hade jag inte fått damp. Hoppas mina pengar sitter på kontot till imon. Carlin cup då o ska fan vinna mera pengar av er :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan,

Det inträffade en större data krasch Aug 19 där det var flera olika skin som blev drabbade. Konton blev låsta, transaktioner som gjorde visades -, spelarna kunde logga in via klienten med inte till hemsidan.

 

Det har varit en tuff vecka för Entraction. De har gjort ett enormt jobb för att hitta felet och låsa upp spelarnas konton som har blivit låsta och inte kunnat logga in.

Dock ska problemet vara fixat nu och alla ska med största sannolikhet kunna börja logga in och se deras status och korrekta summor på respektive poker konto

 

Mvh

Team 24hPoker

 

Jag kan logga in men har inte fått min vinst. Svar från supporten nu:

 

"Vänligen notera att våra tekniker fortfarande jobbar 24/7 med att lösa problemet. Vi skulle vara ytterst tacksamma ifall du kunde ge oss lite mera tid. Vi beklagar fördröjningen."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...