Gå till innehåll

Unibet / Micro,


nutshellcracker

Recommended Posts

Spelade lite där igår efter ett bra tags uppehåll.

 

MEN, vad har de för struktur på sina SnG'er?! Jag tror aldrig jag har varit med om snabbare normalstruktur. Det går inte att spela en HU match på mer än typ 3 minuter, om ens det. Katastrof.

 

Och rake'n....herregud. Spela en tight HU Cashgame match, och på den nivån jag spelar så hade sajten tagit ca 1/4 av våra inköp på mindre än 20 minuter. WTF?!

 

Det e bara att lägga ned, och så får man stoppa in inköpen till SM då det drar igång. Att stanna på Unibet utan rakeback är ju totalt omöjligt.

 

Eller, har jag missat nåt väsentligt här??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

Unibets rake är ju så skyhög att nästa gång jag ser firma Norinder, Glimne, Eskilsson etc skall jag spy på dem..det går ju inte spela där..

 

Hade det inte varit för Online SM hade jag terminerat kontot för all framtid med en verbal spya till supporten med..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade lite där igår efter ett bra tags uppehåll.

 

MEN, vad har de för struktur på sina SnG'er?! Jag tror aldrig jag har varit med om snabbare normalstruktur. Det går inte att spela en HU match på mer än typ 3 minuter, om ens det. Katastrof.

 

Och rake'n....herregud. Spela en tight HU Cashgame match, och på den nivån jag spelar så hade sajten tagit ca 1/4 av våra inköp på mindre än 20 minuter. WTF?!

 

Det e bara att lägga ned, och så får man stoppa in inköpen till SM då det drar igång. Att stanna på Unibet utan rakeback är ju totalt omöjligt.

 

Eller, har jag missat nåt väsentligt här??

 

Spela mycket så får du väl lite rakeback minst 30% i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wtf

Ingen som läst forumreglerna?

Allt rakeback snack är förbjudet!

 

3. Bonus- och Affiliatekoder samt Rakeback

3.1 - För att vanliga trådar inte ska översvämmas med "just nu är det bonus hos"-inlägg, så har det skapats två specifika bonustrådar under Onlinepoker, dessa byts ut på månadsbasis.

3.2 - Det är förbjudet att posta inlägg eller skicka erbjudande via PM. Detta gäller reklam för både egna och andras affiliate-sajter samt rakeback. Detta gäller även i bonus-trådarna.

3.3 - Det heller inte tillåtet att posta inlägg där man ber om information eller erbjudande kring bonus- eller affekoder samt rakeback via PM. Detta gäller även i bonus-trådarna.

 

Edit: Vänlighet är en dygd sägs det, tur det är fredag imorgon. Annars hade ni fått ta en "paus" allihop.

Vilket nästa ev rakebackpostare får göra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...