Gå till innehåll

2months2millions


MacDaddy

Recommended Posts

  • Svars 619
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Detta avsnitt va faktist väldigt bra, mycket poker och det är ju det som är de vesäntliga i avsnitten för mig all annan skit bryr jag mig inte direkt om. Känns ju dock som att skiten är fejkat ? nu kommer dom gå upp o spela nosebleed och klara sitt jävla 2m2mm på en 2veckors nosebleed spel istället?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta avsnitt va faktist väldigt bra, mycket poker och det är ju det som är de vesäntliga i avsnitten för mig all annan skit bryr jag mig inte direkt om. Känns ju dock som att skiten är fejkat ? nu kommer dom gå upp o spela nosebleed och klara sitt jävla 2m2mm på en 2veckors nosebleed spel istället?

 

tyst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha helt underbart, fått några reaktioner från sambo/fru/föräldrar/grannar?

 

Nej, tyvärr är det ingen som reagerar. Jag bor ensam i en villa. Men inför nästa lockdown funderar jag på att sätta upp en skylt på ytterdörren där det står LOCKDOWN så att jag inte blir störd. Å andra sidan är det nästan aldrig någon som hälsar på mig och ingen skulle hejda sig för att det står LOCKDOWN på dörren.

 

Lockdown resultat:

 

Jays lockdown: 350 000 $ (så var det va?)

Min lockdown: 300 sek (den var inte lika lång, därav resultatet)

 

Slutsats: Lockdown är nöten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, tyvärr är det ingen som reagerar. Jag bor ensam i en villa. Men inför nästa lockdown funderar jag på att sätta upp en skylt på ytterdörren där det står LOCKDOWN så att jag inte blir störd. Å andra sidan är det nästan aldrig någon som hälsar på mig och ingen skulle hejda sig för att det står LOCKDOWN på dörren.

 

Lockdown resultat:

 

Jays lockdown: 350 000 $ (så var det va?)

Min lockdown: 300 sek (den var inte lika lång, därav resultatet)

 

Slutsats: Lockdown är nöten.

 

befinner mig i melbourne nu och ska dra till crown pa fredag, ska jag ocksa skrika LOCKDOWN var 5e vid bordet? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...