Gå till innehåll
MacDaddy

2months2millions

Recommended Posts

Jag fick torrent av han som skrev först, var faktiskt ett jävla bra avsnitt även om de inte vann så mkt :-D

Och det ska man tro på?!?!?! (nötmening när man var 8, still a nötmening)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Jag fick torrent av han som skrev först, var faktiskt ett jävla bra avsnitt även om de inte vann så mkt :-D

Du var den enda som svarade på PM jag skicka, ingen annan litar väll på en okänd med lite inlägg. Om ni vill ha länk osv, PMa eran MSN så får ni(trackern är inv-only.)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Och det ska man tro på?!?!?! (nötmening när man var 8, still a nötmening)

Det tycker jag att du ska göra. Men jag vet inte hur tankebanorna går för någon som är heltokig : )

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

mm jag fick också av knapsu. riktigt bra torrent sida tog 1 min o tanka 700 mb avnittet för mig. Det gjorde min dag dirr. Jag ska kolla nu och dricka min iskalla cola till :-D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Knapsu ljuger inte han har 2M2M på en privat tracker, frågar ni honom snällt så kanske ni kan få länk och lösen.

jopp, das stimmt... tankade inte men loggade in en snabbis just

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
lol?

:) lol på mig?

har inge bråttom jag. har inte ens torrent-klient på den här...

så loggade bara in o kollade med uppgifterna jag fick i pm...720p version finns ja, antagligen samma som finns på öppna trackers men saknar seeders där

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tycker det är lite tråkigt att de nästan plockat bort all poker från showen. Uppskattar att det visades en minuts poker i senaste (7:e) avsnittet. Skulle vara roligt att faktiskt se dem spela och kommentera spel...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu