Gå till innehåll

2months2millions


MacDaddy

Recommended Posts

  • Svars 619
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ptja, jag hatar också flawless victory, alla hans nicks är mortal kombat relaterade...... där tappar han poäng, som de andra säger.. ubertönt, äcklig röst och svinjobbig med alla .... poängras hela vägen...

Enda anledningen jag inte känner för att frivilligt erbjuda mig själv som hitman med hans som måltavla är att nebbis/MDMA har hyllat han till skyarna som en av de två i hela vida världen som han orkar prata poker med... supersmart kille etcetc.

 

När jag läste det blev jag istället lite kåt och funderade hur jag kan röja hans tjej smidigast och knipa åt mig det där lilla köttstycket,.. "GET OVER HERE!" ----baaaaaaaaaaaaaaaby!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.pokernewsdaily.com/two-months-two-million-moves-to-wednesdays-4890/

The show was facing stiff competition from NFL coverage and popular HBO shows “True Blood” and “Entourage.” In an effort to make sure the show finds its audience, the network relocated it to the Wednesday time slot where competition will theoretically be much less tough.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

och varför skulle de vinkla huvudpersonerna till idioter?

 

 

Viral marknadsföring av serien! Folk som du och många andra blir upprörda över hur äcklig lr vad ni vill kalla människan är, så skall ni börja länka massa youtube klipp där människan beter sig illa.

 

Det leder till att folk tänker, Den här serien måste jag kolla på! Den här människan är ju bara så sjuk! Men vilka dagar går den och vilken kanal?

 

Dom googlar då på serienamnet, i serpen ligger ju självklart tv-bolaget först. ca 40-50% klickar på första träffen (ändå klickar mindre än 1% på knappen "jag har tur"). Hur som helst så kommer dom in på tv-bolagets hemsida sedan skall dom försöka få dessa besökare till kunder.

 

Simple as that!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Viral marknadsföring av serien! Folk som du och många andra blir upprörda över hur äcklig lr vad ni vill kalla människan är, så skall ni börja länka massa youtube klipp där människan beter sig illa.

 

Det leder till att folk tänker, Den här serien måste jag kolla på! Den här människan är ju bara så sjuk! Men vilka dagar går den och vilken kanal?

 

Dom googlar då på serienamnet, i serpen ligger ju självklart tv-bolaget först. ca 40-50% klickar på första träffen (ändå klickar mindre än 1% på knappen "jag har tur"). Hur som helst så kommer dom in på tv-bolagets hemsida sedan skall dom försöka få dessa besökare till kunder.

 

Simple as that!

 

så fungerar det säkert för vissa program (håkan i färjan), men det är inte poängen med 2m2mm, och inte vad g4 vill att folk ska tycka om deras pokerproffs. de vill hylla upp dessa killar till genier som får exakt va de vill och festar med snygga brudar och snubbar som kan fixa allt. självklart binder de ihop programmen med en stor dos humor men inte fan har de vinklat programmet så att juts_nuts ska framstå som ett kukskaft. det är vad jag har att säga om det.

 

håller ni inte med så agree to disagree.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så fungerar det säkert för vissa program (håkan i färjan), men det är inte poängen med 2m2mm, och inte vad g4 vill att folk ska tycka om deras pokerproffs. de vill hylla upp dessa killar till genier som får exakt va de vill och festar med snygga brudar och snubbar som kan fixa allt. självklart binder de ihop programmen med en stor dos humor men inte fan har de vinklat programmet så att juts_nuts ska framstå som ett kukskaft. det är vad jag har att säga om det.

 

håller ni inte med så agree to disagree.

 

Nej dom hade ju säkerligen inte tagit med hela minuten där justnuts står och dansar i typ en minut med bruden i episod 1 för att få honom att framstå som ett kukskaft. Dom tog antagligen med det för att hylla honom och få han att framstå som cool och som ett geni. Du har helt rätt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej dom hade ju säkerligen inte tagit med hela minuten där justnuts står och dansar i typ en minut med bruden i episod 1 för att få honom att framstå som ett kukskaft. Dom tog antagligen med det för att hylla honom och få han att framstå som cool och som ett geni. Du har helt rätt...

 

För en gångs skull sa cds något vettigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...