Gå till innehåll

SöderKrippa spelar PLO cg och MTTs


SoderKrippa

Recommended Posts

Luna? Gud bevare oss allihop. Det här med "unika" namn börjar fan bli en riktig plåga. Won't SOMEONE please think of the children???

 

Skitsamma, ser fram emot att slaska Omaha på ditt giganstiska matsalsbord, tackar för inbjudan. :h:

 

Jo, du har en poäng. :) Rätt skoj ibland under den inledande namnsången på öppna förskolan, på södermalm dessutom, då knappt ett barn på plats hade en namnsdag lixom. ;)

 

Klart vi ska ha home game här någon gång framöver, men det närmaste liveslaskandet för mig blir på fredag om en vecka på Gamblerz. Fredagsturren med efterförljande cg it is.

 

Hittar ett litet plo-pass nu. Nu ska vi tjäna in en ny mobil!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 69
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har precis avslutat en trevlig middag med min kusin och hennes dotter. Ljudnivån har dock varit sjuk, och jag som precis tappat rösten har försökt prata så lite som möjligt.

 

Sessionen i eftermiddags slutade $50 upp, efter att jag backade ett knappt inköp nästan direkt efter ett sjukt dåligt spel. Gnetade tebax dock, så lillplusset känns ändå ok. Resultatorienterad är jag, har jag alltid varit och kommer alltid att vara. :D

 

Ikväll ska det bli skoj grind faktiskt. Ska som jag tidigare nämnde lira satten till ftops event #22, men hittade oxå nöteventet PLO HU för $216 med en gtd pott på 150k. :) Ska bli riktigt skoj.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spela in lite filmer som back in the days (hoppas inte jag tar fel person nu :lol:) :D

 

 

GL btw

 

Jorå, det var nog jag allt. :)

 

Nja, känner mig inte jättefilmsugen just nu faktiskt. Om andan faller på framöver kanske, men just nu tror jag att jag kommer föra de flesta diskussionerna kring mitt spel privat. Sköna Göran känns trygg att bomba hhs till emellanåt. :)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej gott folk!

 

Idag har vi haft en skön dag på stan, jag och inte så lilla familjen. Lunchbuffé på thai/shushi-stället på Åsögatan. Kalasbra shushi, men rätt kass red curry chicken. Efter det cyklade vi vidare till cafe Paus för fika. Sönerna somnade, så riktig lyxfika blev det ;) När grabbarna vaknade blev det parklek på nytorget, men vi fick efter ett par timmar fly in på Pause igen, eftersom det började hagla järnet!!! Stenkulestora hagel dunkade ner på gatan, till barnens förtjusning. Cyklade hem, och hann precis innanför dörrn innan himlen öppnade sig pånytt. Lite bättre tajmin än igår...

 

Gårdagen slutade ner 3 inköp på cg men ändå plus med satt-klonken. Ikväll blir det ingen poker alls. Måste komma i säng i tid, eftersom jag imorrn ska spela en badmintonturnering! Har inte tränat på över två månader, och är dunderförkyld. Första gången jag är förkyld i år - bra tajming! :evil:

 

Ska man se det positivt så minskar förkylningen mina chanser att gå långt i turneringen, vilket är bra eftersom event 22 börjar kl 19! :D

 

Idag har jag oxå beställt nya Iphone, som kommer om ett par veckor. Leksam till pappa!

 

När jag skriver så kan jag inte låta bli att tänka på hur lika mina dagar måste vara Jennez! Vi kanske springer på varandra med latten i handen, slappt lutandes mot gunghästarna i Bleckan eller gungandes i skånegläntan någon dag?

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Goddag gott folk!

 

Ny dag och nya möjligheter till livsförändrande vinster! Gårkvällen var riktigt jobbig faktiskt. Hade i stort sett varit garanterad en plats i pengarna i varje fall om jag fått vinna min 88 vs 66 för 85bb-potten med 65 pers kvar till itm. Var nog det kallaste jag varit med om faktiskt, eftersom det är den dyraste turre jag lirat online ever.

 

Jag kom dock tvåa i dubbel i badmintonturneringen igår! :D Det var riktigt skoj, men jag är verkligen heeelt förstörd av träningsvärk idag! :evil:

 

Idag har vi varit på Eriksdalsbadet hela familjen och badat. Det var verkligen supermysigt, och bubbelpool var verkligen vad jag behövde!

 

Ikväll blir det MTTs. Lirar Partys söndagsturre, 80k och million på stars, event #24 och main event på full tilt, bodogs söndagsturre och 100 1r på ongame.

 

GL TO ME!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...