Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 19 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 127
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej igen!

 

Jag undrar om det finns bra bonusar på Empire. Har de bonuserbjudande varje månad? Någon som vet?

 

Undrar också om Party och multi alltid har 100$ bonus erbjudande varje månad, eller om det bara är lite då och då.

 

Precis som innan är jag tacksam för svar (Fast det är väll alla, alltid).

 

Tyvärr ingen som svarat mig. Antar att många läsare spelar just på empire så någon borde kunna hjälpa till att upplysa mig om hur det ligger till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ligger till som så att Empire nyligen stängde av en massa bonushorors konton, och i samma veva erbjöd en reloadbonus som var aktiv i ett dygn. Det är omöjligt att sia om hur ofta Empire kommer erbjuda bonusar (tidigare har det i princip varit en gång i månaden) men det ser inte alltför ljust ut.

 

Party och Multi har erbjudit tre-fyra bonusar var hittils i år, de flesta $100-$200, bara att hoppas att de fortsätter så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för snabbt svar.

 

Blev bonushorornas konton frysta helt, eller fick de ta ut pengarna som de hade inne?

 

Vidare har jag förstått det som så att, om man är hyfsatt aktiv och inte bara spelar för bonusarna så är det inga problem, eller?

 

En annan sak som jag tycker är konstigt är att PartyPoker inte mailar eller informerar i lobbyn om Reload bonusen som finns för Maj( Multi både mailar och informerar i lobbyn, vilket är bra). Men tack vara detta underbara forum fick jag reda på att det fanns en Maj bonus på Party. Satte in 500$ idag, och "vipps" var det 100$ på "Pending release" SMASKENS.

 

Själv är jag ingen bonushora ännu, spelar ca 100h i månaden på Party och Multi, men tänkte att det kan vara lika bra att fixa konton på Empire också (möjligtvis på ändå flera ställen senare) för att bli en liten hora jag med. Sen är det bara att utöver bonusspelet turas om vart jag spelar för dagen, så jag håller mig aktiv och inte riskerar avstängning. Antagligen är det väll många som har en liknande startegi redan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visste inte att det fanns en maj reload for party? Ar det compbonus du tanker pa champion?

 

Stämmer det ja. COMPBONUS

 

Satte in 500$ för några timmar sen. Man ska tydligen bara spela 500 händer för att få ut den, jämfört med multi där det krävs 2000 raked hands. Kanon enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visste inte att det fanns en maj reload for party? Ar det compbonus du tanker pa champion?

 

Stämmer det ja. COMPBONUS

 

Satte in 500$ för några timmar sen. Man ska tydligen bara spela 500 händer för att få ut den, jämfört med multi där det krävs 2000 raked hands. Kanon enligt mig.

 

Det är ingen reload kod för maj tyvärr, utan en kod som ges till spelare som behöver någon form av kompensation för någon händelse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visste inte att det fanns en maj reload for party? Ar det compbonus du tanker pa champion?

 

Stämmer det ja. COMPBONUS

 

Satte in 500$ för några timmar sen. Man ska tydligen bara spela 500 händer för att få ut den, jämfört med multi där det krävs 2000 raked hands. Kanon enligt mig.

 

Det är ingen reload kod för maj tyvärr, utan en kod som ges till spelare som behöver någon form av kompensation för någon händelse.

¨

 

Intressant. Du kan inte utveckla vad för slags kompensation det kan vara. Jag har inte fått mail från Party om att jag behöver kompenseras för något. Bonuskoden hittade jag här på forumet. Satte in 500$ och har precis nu spelat 500 raked hands och fått min bonus. Tror du inte att Bonuskoden funkar för alla? Jag är glad och nöjd iallafall, 100$ rikare ikväll + ca 200$ vinst på själva pokern idag (men det är en annan historia).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerchamps verkar ha nån grej på gång nu. 100% upp till $500 kan man få på nåt sätt. Det tycker jag verkar snällt av dem, men jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska få loss den eller nånting.

 

Jag räknar kallt med att någon kollar upp och rapporterar här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerchamps verkar ha nån grej på gång nu. 100% upp till $500 kan man få på nåt sätt. Det tycker jag verkar snällt av dem, men jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska få loss den eller nånting.

 

Jag räknar kallt med att någon kollar upp och rapporterar här.

 

Som jag fattat den får du 100 procent upp till $500 och bonusen betalas ut i en klumpsumma när den är clearad. Den vanliga rakebacken som de kör med betalas ut som vanligt varje fredag och påverkas inte av bonusen. Det är bra.

Men jag gissar att denna bonus är väldigt seg att cleara om man ska ta 500 dollar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Example: On this 100% Deposit Bonus offer with a maximum bonus of US $500:

If you deposit US $100 you will get a US $100 bonus in one portion of US $100. For each raked hand you play you will receive a total of 50% of your rake back as bonus. Depending on how much you play some of that 50% will be paid directly to your account as part of our normal CashFlow Bonus and the rest will be paid towards your deposit bonus.

 

Calculation

If you contribute US $40 to rake in one week, you have reached level 4 in our CashFlow Bonus system and will get 20% (US $8) of your rake paid into the CashFlow Bonus portion of your account. The remainder: 50%-20%=30% (US $12) is earned towards your deposit bonus. Since the deposit in the example is US $100 you would now have a total of US $12 earned and the remaining US $88 is pending. Once you have earned another US $88, the full US $100 bonus will be released to your RealMoney account.

 

 

Jag har inte spelat något där ännu och vet inte riktigt vilken nivå jag skulle ligga på när dte äller den där rake-backen. Men det är väl ungefär det som den här bonusen går ut på.

 

Jag får tillbaka 50% av all rake jag betalar. Först tar den vanliga rakebacken sin andel (beror på hur mycket jag spelar under veckan) och den procent som är kvar upp till 50% åker in i bonusen.

 

 

Kan någon berätta hur långt upp på stegen de klättrar varje vecka och nivå, tid spelat osv.

 

Eller om någon kan tala om för mig att det inte är värt besväret.

 

Jag har tänkt att börja spela här ändå, så varför inte göra det nu. Det verkar inte vara någon tidsbegränsning på bonusen heller. Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som clearat bonusen på no1poker.com?

 

"50% Bonus On First Deposit (Up to €200)"

 

"You can claim your bonus as soon as you have played 15 times the bonus amount in raked hands during your first month of playing."

 

Är det bättre/sämre eller lika med VIP systemet som dom andra rummen på b2b kör?

 

 

Eller kortfattat, vilken bonus är bäst av no1poker och pokerclubeurope?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan jag måste vara sämst :( Letat runt nu på forumet i en timma utan att hitta tråden "flera konton inom b2b-nätverket" som jag är säker jag sett nån gång.. Iaf hur går man till väga för att signa upp på nya sajter??

Samma användarnamn på de nya sajterna som på 24h?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För maxbonus krävs det alltså 200x15=3000 rakade händer. Bonusen betalas också endast ut efter 30 dagar. Och VIP-poängen borde vara likadana som alla andra B2B-sajter.

 

Dom kör alltså också med VIP poäng? På no1poker.com så skriver dom om raked hands och inte VIP.

 

Fan jag måste vara sämst :( Letat runt nu på forumet i en timma utan att hitta tråden "flera konton inom b2b-nätverket" som jag är säker jag sett nån gång.. Iaf hur går man till väga för att signa upp på nya sajter??

Samma användarnamn på de nya sajterna som på 24h?

 

Nej, du kan inte ha samma användarnamn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom kör alltså också med VIP poäng? På no1poker.com så skriver dom om raked hands och inte VIP.

Vet faktiskt inte, antar att de använder VIP-poäng. En VIP-poäng är ju i princip samma sak som en rakad hand också.

 

För att få en VIP poäng måste potten varit uppe i 10€ tror jag, dvs du måste lira på hyfsade stakes för att dra in VIP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...