Gå till innehåll

$500 Added i kväll på High5action!


H5Koffe

Recommended Posts

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag kunde ju inte köra lagpokern när det begavs. Klienten kraschade ju. Skulle ju få 10 euro som kompensation. Har tagit många månader.

 

Men jag blir ju bara ombedd att posta på olika forum. På det andra forumet har jag inte fåt någon hjälp heller.

 

Vi har aldrig gett ut ersättning i euro för lagpokercrasher, men vi har då och då gett ut ersättning i TAP€.

 

Den epost du använder för kommunikation med oss har inget lagpokerkonto kopplat till sig. Ditt nick på Entractionplattformen är inte kopplat till något konto på lagpokerplattformen.

 

Den "kompisationsbonuskod" du säger dig fått existerar inte i vårt system.

 

Vi ger dig gärna 10 TAP€ i kompensation (som du då kan använda på söndag för dig och en kompis) om du verkligen har varit drabbad av driftstörningar, men du måste förstå att det låter väldigt mystiskt att vi inte kan hitta dig.

 

Hur kan du ha spelat lagpoker, utan lagpokerkonto?

 

Tala om för mig vad du haft för nick på lagpokerplattformen, och vilken epostadress du använt när du reggade detta lagpokerkonto.

 

/Chris

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till er som tänkt registera er till söndagens turnering med hjälp av TAP€, tänk på att ni måste anmäla er senast idag innan midnatt.

 

Ni som finner ert nick i TAP€-listan, uppge ert H5A-nick i denna tråd.

 

Glöm inte heller att ni som har minst 10TAP€ kan bjuda med en vän.

 

Mvh,

 

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla ni som anmält er med hjälp av TAP€ är nu registrerade till turneringen "Poker.se - €500 Added". Cirka 30 spelare finns hittills med i startlistan till turneringen som startar klockan 20:00 svensk tid.

 

Registreringen är nu öppen för alla forummedlemmar som vill vara med och fightas om segern. Inköpet kostar €5 och lösenordet finner ni i inledningstexten till denna tråd.

 

Lycka till!

 

Mvh,

 

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade tänkt spela men er signup strular. Gick bra att skapa konto, men fick inget aktiveringsmail. Försöker skaffa nytt. Den säger att mitt användarnamn inte finns, men det går inte regga nytt då den klagar på att användarnamnet är upptaget.

 

JKLW834 om nån kan ta hand om det härifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade tänkt spela men er signup strular. Gick bra att skapa konto, men fick inget aktiveringsmail. Försöker skaffa nytt. Den säger att mitt användarnamn inte finns, men det går inte regga nytt då den klagar på att användarnamnet är upptaget.

 

JKLW834 om nån kan ta hand om det härifrån.

 

Ditt konto skall nu vara aktiverat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...