Gå till innehåll

The well:AnteSvante


AnteSvante

Recommended Posts

  • Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om vi inte hade haft alla dessa jävla fackförbund kanske alla företag inte tvingats flytta utomlands för att ha rimliga produktionskostnader.

 

 

Anyways, on topic:

Bjuder en slösare som du en snålis som mig på en öl om jag tar mig till Malta?

 

Vad tror du en erfaren cg-spelare som kliver över till nät-turneringar har som största läckor inledningsvis?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om vi inte hade haft alla dessa jävla fackförbund kanske alla företag inte tvingats flytta utomlands för att ha rimliga produktionskostnader.

 

 

Anyways, on topic:

Bjuder en slösare som du en snålis som mig på en öl om jag tar mig till Malta?

 

Vad tror du en erfaren cg-spelare som kliver över till nät-turneringar har som största läckor inledningsvis?

Klart jag gör, bara att hojta till:)

Att man missar många bra spots att göra spel och att man kanske tar lite för lösa syner "för att man får odds"

Hur mycket är du plus/minus på att stejka den person som du brukar stejka mest?

Stejkar inte mkt, men är +ett par K på han typ.

Största plus dag live?

Förutom turreklonk, 135k SEK på cg.

Största back dag live?

ca 45k SEK under SM cc

Största misstaget många live spelare gör på 50-50?

Spelar för tight och kan inte släppa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad spyr du mest över:

 

1.) Du blir slowrollad i en live-turnering av AA.

 

2.) Bli utdragen med KK och AA i samma turnering.

 

Slowrollad live no doubt. Hände mig med 4kvar i 2k+r under swedish open på cc för ett par år sen. Jan "hatten" Hellander öppnar som vanligt på knapp. Jag (med 16bb) degar in från sb. Hatten (som har ca 40bb) Steker o steker o steker i typ 2min. Sen säger han sakta "syyn" jag tror obv att jag leder och säger försiktigt "jag kanske leder" o visar AT. Tillbaka får jag ett blixtsnabbt "NEJ DET GÖR DU INTE" o han flippar AA. Wp sir:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slowrollad live no doubt. Hände mig med 4kvar i 2k+r under swedish open på cc för ett par år sen. Jan "hatten" Hellander öppnar som vanligt på knapp. Jag (med 16bb) degar in från sb. Hatten (som har ca 40bb) Steker o steker o steker i typ 2min. Sen säger han sakta "syyn" jag tror obv att jag leder och säger försiktigt "jag kanske leder" o visar AT. Tillbaka får jag ett blixtsnabbt "NEJ DET GÖR DU INTE" o han flippar AA. Wp sir:roll:

 

Kräks!

Läste någonstans för ett tag sedan att Hatten ska ha levt på spela/gambling så länge som en annan i stort sätt är gammal (dvs. omkring 20+ år) så att slowrolla AA är det fan örfil på, han borde fatta bättre kan tyckas! Hade det vart random tomte så hade jag nog skrattat ifall jag råkat ut för det men ändå äcklats över det inombords, då man spyr på live slovroll. Hoppas du drog ut i alla fall;)

 

GL i Malaga å reseten av stoppen därefter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slowrollad live no doubt. Hände mig med 4kvar i 2k+r under swedish open på cc för ett par år sen. Jan "hatten" Hellander öppnar som vanligt på knapp. Jag (med 16bb) degar in från sb. Hatten (som har ca 40bb) Steker o steker o steker i typ 2min. Sen säger han sakta "syyn" jag tror obv att jag leder och säger försiktigt "jag kanske leder" o visar AT. Tillbaka får jag ett blixtsnabbt "NEJ DET GÖR DU INTE" o han flippar AA. Wp sir:roll:

Hur mycket stryk gav du honom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några serier du följer/har följt frenetiskt?

 

Har du hört att danskarna överväger att legalisera coffee shops, vad tycker du om det?

 

Vad är din inställning till röka?

 

 

Så, några frågor iaf. =)

En bra massa, har ju en del fritid som pokerspelare:roll: Gillar Eureka, Chuck, Dollhouse, Weeds mest just nu. Men finns så sjukt många att det bara var ett axplock.

Det låter najs, grönt är fredligt och mysigt, annat än det= knark är bajs:)

Vem är iyo den bästa pokerspelaren du känner personligen?

Oj, tuff fråga, finns så många bra. Och sen så måste man ju säga spelform och vad personligen innefattar.

Vem är bäst eisen eller tomgus?

 

Vart åker man i September om man vill festa ?

 

Är engelsmän nitigast i onlinevärlden?

 

Tror tomgus är bättre teoretiskt, men Eisen är ju explo, så svårt att jämföra dom imo.

Utomlands! Brasilien och Rio de Janeiro är mitt 1a val året om och alltid!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, tuff fråga, finns så många bra. Och sen så måste man ju säga spelform och vad personligen innefattar.

 

Personligen som att du har personen på msn/telefon och har snackat med personen ett flertal gånger. Kan formulera om frågan:

 

Vem skulle du helst stejka i dennes bästa spelform?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen som att du har personen på msn/telefon och har snackat med personen ett flertal gånger. Kan formulera om frågan:

 

Vem skulle du helst stejka i dennes bästa spelform?

 

Prob en gammal polare som lirar CG på b2b, NoIqSlut. Tror ej han vill att jag ska outa hans namn, men killen är sjukt duktig och +ar stabilt. Vem skulle inte vilja stejka en sån?

 

Tänker man mer risk/reward så Borde man väl stejka Micke Turenic då han ju bara klonkar o klonkar:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slowrollad live no doubt. Hände mig med 4kvar i 2k+r under swedish open på cc för ett par år sen. Jan "hatten" Hellander öppnar som vanligt på knapp. Jag (med 16bb) degar in från sb. Hatten (som har ca 40bb) Steker o steker o steker i typ 2min. Sen säger han sakta "syyn" jag tror obv att jag leder och säger försiktigt "jag kanske leder" o visar AT. Tillbaka får jag ett blixtsnabbt "NEJ DET GÖR DU INTE" o han flippar AA. Wp sir:roll:

 

Shit vad grisigt, hade han gjort så mot mig hade ja nitat honom hårt och tagit en livstidsban på cc + kåken för besväret. Fy fan va sjukt, trodde han var lite skönare än så.

 

Edit: Det lät ganska fel, men jag tänkte så här. Nitar man någon inne på CC så kommer du garanterat bli gripen, det kommer garanterat bli en polisgrej av det hela. Därav kåken, jag är ingen värsting även om ja vill vara =(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...